Macro på ett julband som satt på en av de julklappar jag fick.


Foto: Jag    Utrustning: Provade mina nya close up linser.

Blev det okej tyckte ni? Blev lite fin bokeh iaf uppe i högra hörnet. Och så blev det en härlig röd färg i bilden. Lite juligt sådär.

Ikväll ska jag och min familj gå på bio. Vi ska se Göta Kanal 3. Wie. Ska bli skoj att se den, hoppas den är bra.

Men jag skulle gärna vilka se Avatar också. Luftslottet som sprängdes också ! Och inte minst Bröllopsfotografen. Och jag vill gå på mellandagsrean ! Utomlandsresa ? Åh, tänk om man tjänat lite pengar. Vill handla, resa och gå på bio ! Uppleva.
Dagens med bild | |
#1 - - Marcus Å:

Allt bra? :)

#2 - - FRIDAHCHARLOTTA:

**



härligt, aah jag är också frusen!! Idag ska jag till stockholm faktiskt :) dudå?!:D

#3 - - Holy Kirch:

jaje :D snygg blogg!

#4 - - M I K A E L A:

sv: japp, ett sånt som lina har är det. Och star-filtret har jag använt på bilden längst uppe till höger, den bredvid tomten.

#5 - - Ka:

ttack :)

#6 - - klaudia:

svar; jadå, självdå? :)

#7 - - Lowa:

SV: ha en trevlig lördag!

#8 - - Anonym:

Kommentera gärna men inget spam eller reklam tack !



mår du annrs då?

#9 - - maria:

sv; japp:)

#10 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

god fortsättning

#11 - - ellen:

yes:)

sjdå?

#12 - - Carolina:

Kolla gärna in dagens fråga som ligger i inlägget :)

#13 - - natta:

hoppas att du hade en fin jul :D

#14 - - ida myrin ♥:

sv: finfint :)

själv då?

#15 - - Jeanette:

Läcker bild! Ska du se Avatar så MÅSTE du se den i 3D. Det var magiskt!

#16 - - amalia:

Jag vet inte riktigt för jag har inte fått det änn, kommer med posten snart, pappa hade plockat ihop 4 st, typ star, nått som gör det bubbligt typ och sky och sen minns han inte den 4, hehe det får bli en rolig överaskning. Har faktiskt inget filter så det ska bli kul.



har då något filter? och vad tycker du om dom?

#17 - - Jessica LH.:

sv - tacccccck :D

#18 - - kajsa:

sv; japp,gillar dom väldigt mycket själv!

Jo blev väldigt nöjd över julklapparna i år! Fick ansiktsbehandling, pengar till min gbg resa, kläder, prenumation på glamour själv ?

#19 - - Erika:

Cool bild :)



sv: jag med mig är allt bra, sjd? :P

#20 - - Heyli:

va roligt att höra :) bara att skicka iväg en beställning om du känner för det ;)

#21 - - DLC:

sv: har inte julpyntat här hos mig iår, för vi har inte firat jul hemma .



hur var din jul ?

#22 - - MyzaaN - Princess Pink:

tack så mycket :D<3

#23 - - VERITAS.:

Mysigt! Jo men ja har haft det jätte bra :)



Allt bra med dig idag?

#24 - - SIEL:

allt bra? :D

#25 - - GÖZDE;:

Haha det är lugnt,du kunde inte veta att jag inte firade !:)

Hehe jo det är bra själv då? :)

#26 - - lina [discosadness.blogg.se]:

stiiiligt :-)

#27 - - CHRJ:

sV: Ja det förstår jag, älskar min! En iPhone har verkligen allt, har man en behöver man inget annat haha :P

#28 - - ceeline@:

göta kanal 3 verkar bra :)

fin bild :)

#29 - - Deniesé:

sv: Sorry, satt på jobbet o kollade så blev de lite stressigt där, därför ja inte läste igenom så noga.



Men den där bilden va riktigt fin ! :)

Är macro en lince som UV filter eller hur är det, jag har inte riktigt förstått det.

#30 - - elle:

Jätte fin bild!

Upp