Fredag.

Värsta otursdagen var det. Fast den började inte jätte dåligt för mid del. Åkte med mamma till jobbet på morgonen vid 7 tiden. Där satt jag och åt frukost  i lärarrummet innan jag tog en buss till ängelholm till skolan. Träffade en del lärare och satt ochs nackade med Strövelstorpsskolans rektor. Riktigt tufft, eller inte. Idrotten på morgonen var helt okej. Sedan blev det en ganska oseriös media lektion på eftermiddagen. Men sen blev det att jag följde med Ted hem iaf. Simon skulle också kommit, men han blev sjuk :/.   Blev en del glömda saker den dagen och det fanns vissa personer som inte hade sina huvud med sig den dagen. Vi glömde exakt allt typ och en massa.En moppe pajades också så vi fick ta buss hem ist. Men tillslut kom vi hem iaf och då blev det mesta ganska bra :). Tacos och godis en fredagkväll är riktigt mysigt. Speciellt tillsammans med sin pojkvään :} !

Vaknade upp ganska tidigt imorse bredvid sin älskling. Mysigt. Men skulle få skjuts vid 8 på morgonen så vi hade satt kl på 7 så. Fick lite frukost och sen skjuts hem. Jag skulle hem och passa min lillasyster Elin som var ensam hemma. Mamma och Erika åkte till malmö vid 8 tiden för att Erika skulle tävla idag.



Shaarå ♥.
Dagens | |
#1 - - frida:

i från yves rocher. :D

Upp