Have a continued good week.

Ja, som jag skrev i det första inlägget idag så ska jag åka bort redan ikväll. Jag ska åka ner till min pojkvän. Jag fick jobba lite där nere och sen ska vi umgås. Jättebra tycker jag. Jag behöver pengar ^^.

Igår kom ju värmen tillbaka hit också. Så himla skönt med värme nu. Hoppas det håller i sig ett tag :). Blev nöjd igår efter min shopping också.

Vet inte heller hur mycket jag kommer blogga nu i slutet på veckan och i helgen. Men jag vill ju inte tappa mina kära läsare. Så jag skulle bli jätteglad om några skulle vilja lägga till mig och följa min blogg. Blir verkligen superglad när ni kommenterar och frågar om vi ska följa varandra :D. Hoppas ni fortsätter och tycker att min blogg är intressant och annorlunda.
 
bloglovin





Min och Teds armband. Lite minnen från vår resa och Helsingborgsfestivalen.
Dagens med bild | |
#1 - - HANNA:

sv: vsg ;) härligt. jorå det är fint :)

#2 - - Sara:

Hej! Vilken mysig blogg :-)

#3 - - HANNA:

sv: ja absolut :) säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig.

#4 - - Anna:

Jag har en Nikon D60. Ser fram emot att läsa mer när du kommer tillbaka! :D

#5 - - Anna:

Det låter super! :D

#6 - - Anonym:

Tack! Och DAMN, jag hittade två favvobilder i förra inlägget. Solnedgången och vattnet i sanden, grymt fina x) Myspys-vibbar där ja ^^

#7 - - FS:

sv: så ofta jag hinner:D!



kram♥

#8 - - Tobias:

Inte skönt att vara hemma :/ jag vill tillbaka!

#9 - - Hedvig:

Härligt!=)

Jo de är bra med mig också;)

#10 - - Hedvig:

Tack så mycket!=D

#11 - - Sara:

Sv: Åh tack så hemskt mycket :-) Fina armband företen!

#12 - - lina [discosadness.blogg.se]:

sv: tack :-*

#13 - - CHRJ:

riktigt snygga armband, speciellt dom flätade!



sv: allt är toppen med mig, hur är det själv? =)

#14 - - Caroline, LINA FRANKღ:

så lite så :)

#15 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

*svar;*

awww, vad roligt! :] <3<3

länka mig till din bloglovin, så ska jag se om jag har dig där med! :DD

det är bara bra, hihi.

hur mår du? :D

#16 - - Viktoria:

sV: ellerhur! =) tack sötis, vad gör du då ?

#17 - - Psicho:

aa okeej=) fina armband=)

#18 - - malin:

fint! och kul när sånt betyder ngt :)

#19 - - Jill:

Jättefina armband + jättefinblogg!

Upp