En helg utan bloggning.

Men ibland gör man lite annat så det är ju okej att inte hinna med ibland.

Fredag. Gick i skola som vanligt och sedan stannade jag och Ted kvar i skolan och köpte var sin bulle att äta. Sedan tog vi oss ut till där jordutkörningsplatsen var. Vi kom lite tidigare än min pappa. Men vi hjälpte sedan till att packa deras vagn med jordsäckar m.m. Sedan körde vi en runda till munka. När vi var klara körde pappa oss hem till Ted där jag skulle sova i natt. Det var mys med lite Let's dance + att det var rätt par som vann :). Magnus såklart  (y).

Lördag. Vi ick gå upp tidigt för att snabbt ta nått att äta innan vi skulle vara där på jordutkörningsplatsen kl 8 på morgonen. Sedan blev det att jag, pappa och Ted skulle ta Björkhagen. Det var inte så kul för det var mest jobbigt och långt att köra varje gång. En gång höll transporten att gå i sönder också, men det löste sig. Efter att jag gjort en del tabbar så fick vi det löst det med och sen skulle vi ta Skälderviken. Ganska lätt att hitta och ta sig fram. Men det var ändå en mysig dag med lite umgänge med de andra från föreningen och sin pojkvän :).
Efter allt körde vi hem till mig för att hämta mer penecillin och lite annat. Provade min moppe så vi körde hem till Ted igen :). Så sov jag där en natt till. Jätte nice :).

Söndag. Vaknade bredvid älskling. Skönt att sova lite längre fast att det var trångt. Ganska sen frukost och sen lite omublering typ. Ted hade fått ny säng så jag satt och prata med hans mamma ^^. Sen åt vi och kollade klart på Slumdog Millionaire. Lite senare, typ vid 18 tiden körde jag hem.
När jag kom hem började jag skruva ihop min nya säng och putsa lite på den. Sen tog vi ut min gamla och bytade. Det blev nice fast att den är lite väl stor. Kommer nog in en bild sen på den på mitt rum ;).

Nu är det raaast. See ya. ♥
Dagens | |
#1 - - Anonym:

Jaaaa :D Du hade blivit jättevacker x)

YÄHHH, MAGNUS!!! xD

#2 - - Tobias:

haha yes bara 1 vecka kvar :DÅH!

#3 - - Mimmi:

svar: hehe ja verkligen :) Hart en bra dag?

#4 - - Anonym:

Min mage fuckar sig, annars bra :) sj?

Upp