Snart engelska redovisning.

Förmiddagen hade vi matte. Nytt kapitel, fruntioner och koordinat system m.m. Och snart ska jag redovisa min novell på engelska. Jippie. Kommer säkert gå helt okej också. Grupperna var inte så stora precis så det blir nog inga problem så. Problemet är nog mitt uttal och att jag kanske stammar. Men sen så kommer de få lyssna på min sååå jätte intressanta text om mitt liv med en handikappad syster. Inte varje dag man lyssnar på det tror jag.

Har ingen aning om vad som händer resten av dagen sen. Ingen träning ikv (y) :D.

Igår kväll tränade jag ganska chill. Pratade, smsade och tränade lite lätt teknik. Bra gjort ^^.

Hörsss! ♥
| |
#1 - - Tobias:

God eftermiddag ;D haha!

#2 - - Linda:

jaa, de händer att de kommer inlägg då & då ibland:O

men va skoj:)

#3 - - Tobias:

jag vet, det måste du:D

Upp