Dåligt att Jarmo inte vann.

I lördags jobbade vi i hembygdsparken åt Änglamilen för min förening. Vi körde hem senare på eftermiddagen, typ 18. Det blev att jag sov över hos min älsklade en natt till :). Denna kvällen tittade vi på Robinsson och Wallander: Hämnden. Både jag & Ted blev lite sura när det blev att Ellinore vann. Jarmo hade förtjänat platsen mer än de andra tjejerna i finalen. Den andra som jag typ "hejade" på var Anna.

Idag har vi varit ute nästan hela tiden och solat, lyssnat på musik och duschat i vattenslangen. Det var jättevarmt och skönt. Sedan har vi ätit lite och senare ska vi nog iväg och titta på när Cornelia spelar match här i hjärnarp. Sen ska jag åka hem, kanske med min syster också. I morgon börjar en ny vecka.

Hörs.


Grattis på Morsdag & Namnsdagen mamma :). ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Anonym:

YÄHH xD

Hahah :D

Grattis till din mamma ^^

#2 - - lina:

sv: jaa :-( jag har med mig kameran imorgon! får jag pengarna då också? :-) <3

#3 - - lina:

sv: eller hur, så himla tråkigt. hon verkar inte fatta att vi andra fattar heller, eller så förnekar hon det för sig själv, haha x'D

#4 - - Mikaela:

tyckte också att jarmo skulle vinna :)

Upp