Fredag natt.

Idag var det först lite kort redovsining om APU:n och på eftermiddagen blev egentligen ecxelprovet flyttat, men jag provade att göra det ändå. Förhoppningsvis klarade jag iaf de grundläggande delarna. Efter skolan så gick jag och Ted i stan och kollade runt lite efter morsdagpresent. Hittade dock inget. Hälsade på Felicia på The Huset en sväng också :). Vid 17 skulle jag vara en av nummerlappsvärdarna i hembygdsparken, så det gjorde jag i ca 1h där. Efter det tog jag mig hem till min pojkvän. Överraskade honom till att jag skulle komma senare på kvällen, men kom ett tag tidigare och gjorde honom megaglad :D.

Denna kväll åt vi pizza och drack cola. Efter det satt vi och pratade och senare kollade vi på film, Yes Man. Helt okej film med lite humor i :). Nu är klockan ganska mycket, 00:13, och vi ska upp hyfsat tidigt i morgon för att hjälpa till på Änglamilen i stan. Så då ska jag, Ted, Cornelia och någon mer jobba tillsammans vid målet. Hoppas det blir en bra dag med fint väder (y).

Hoppas ni haft en mysig fredag, fredagkväll & fredagnatt ! Natti. ♥



På bilden är det min fina pojkvän. Bilden tog jag på stranden igår (28:e) :}
Dagens med bild | |
#1 - - Tobias:

Nu är jag hemma i alla fall :D

#2 - - lina:

fin bild :-)

#3 - - lina:

sv: asso, dom var fett tråkiga. ville mest hänga på campingen och brydde sig knappt om konserterna ><

#4 - - Anonym:

BOYAH!! COLA!!! xD

Näjs bild, trodde först han stod vid en öken, o jag bara "wtf? Här finns ingen öken juu :O" xD

Upp