Fredagens praktikdag och outfit.





Outfiten var grå. Och färgerna sen orginalbilderna blev konstiga så därför fick de bli i dessa färgerna. Svart/grått/vitt. Den dagen, fredags, var lite jobbig och jag kände mig trött. Men kvällen och så blev ju bra.

Senare idag blir det julskyltning. Mysigt !
Dagens med bild | |
#1 - - lina [discosadness.blogg.se]:

fint! :-)

#2 - - M I K A E L A:

SV: TACK :D



jag ska också på julskyltning :D

#3 - - sara nguyen:

sv: jag har varit i stan och sådant :D mysgrejer bara;D

självdå?:D

#4 - - ardiana:

Tack för kommentaren. :D

Fin blogg min favo färg är grön så jag blev glad att se att ngn har grönt.

Oh brudklänningarna är så fina dock inte alla för det finns ju alla möjliga men vissa är helt amazing men de kostar nog en hel förmögenhet med hahaha



kram kram

#5 - - B R O W N S U G A R:

Söt :)

#6 - - emmah:

tjusig outfit :)

#7 - - Sandra:

sv: jag sitter i skolan och tråkar ^^

#8 - - E M E L I E ♥:

SV: jag har haft en ganska så bra helg :)

själv?

#9 - - ardiana:

jo då helgen har vart bra, mått dåligt bara typ halv förkyld huvudvärk och ont i magen. men ingen svininfluensa än hahaha

hur har din helg vart?



vad kul att du gillar fotografering det gör jag med men har ingen bra systemkamera.

#10 - - Jojjo*:

Ja det är helt okejj ;) Läget idag?

#11 - - A.C:

hej:)



jodå, har haft det bra:) hehe..~

sjdå?:D

#12 - - Melina:

svar:jo de ska de :) ha en bra måndag!

#13 - - LINDAVIOLA!:

sv; Jadå, det blev de. Själv då?

#14 - - Tobias:

Har aldrig tyckt hon varit bra, så ut med henne :D

#15 - - sara:

haha hmm, jag minns heller inte jag ska vara ärlig :o men strunt samma ;) vad händer idag? :D<3

#16 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

sv; haha ok, vilken tkr du mer ska vinna då? ^

#17 - - GÖZDE;:

Ja det kan man väl säga,. hehe själv då? :)

#18 - - Michaela - Foto & Bloggdesign:

sv; min helg va helt okej :)

va ensam hemma men det va okej den här gången, hade hunden hemma så det va ju inte så ensamt. jag hatar att vara ensam hemma :/ din helg då+ :)

#19 - - patricia:

jaa! det hade jag verkligen :D

själv då?<3

#20 - - Emelie:

hihi ja de var jätte kul :) Jo, den har vart kanon, din då? :)

#21 - - Mia:

Jodå helgen var bra fast djävulska biverkningar av svinis-vaccinet.. Själv?

#22 - - E M E L I E ♥:

SV: ahrå, mår väl oej nu iaf, gick hem från skolan tidiagre, mådde illa "/

själv?

#23 - - alexandra:

min helg har varit super!



#24 - - Ines ^^ !! :):

Jo de gick de :)

joo väldigt bra helg duu ? =) KRAM



Rösta på mej som Linas blogg tips hos; http://liinaab.blogg.se vore super snällt då ! :D tack

#25 - - Tobias:

Jo jag vill se Erik och Calle i final :D

#26 - - alexandra:

Tjejkväll och sånt:) själv?

#27 - - ellen ~:

haha jodå :) självdå ? :)

vad söt du är ^^

Upp