Julskyltning och bokeh.





Lite bokeh. Vi bestämde oss verkligen dagar innan julskyltningen för att fotografera bokeh på träden och deras lampor. Mysig kväll blev det. Satt med några familjevänner på telegrafen och åt snacks och pratade. Mycket trevlig var det. Fick en mössa av min pojkvän, "Bad Hairday".
Dagens med bild | |
#1 - - Anonym:

sv; haha men jag menade ido? ^

#2 - - Tobias:

Gillar bilderna! Önskar dig en fortsatt bra dag :)

#3 - - patricia:

näe jag var hos min pojkvän;)

vi brukar bara ses varje fredag för att vi båda ha skola och idrott men denna veckan skall jag bo hos honom så då hinner man göra mera!

själv då?

#4 - - Elli:

Okej det låter bra =)!



Ja det har jag haft, har du ?:)



Kramar

#5 - - Jojjo*:

Okejj.. Med mig är det bara fint ;) Görs?

#6 - - Simone:

sv: Jag hade en heelt underbar helg :D hur var din?

#7 - - A.C:

jodå dt e bara fint med mig..

e lite rastlös bara när man har skola:( asch..har varit ledigt lääänge nu du vt..haha

#8 - - ida:

min helg har varit super duper braa <3

din?? ;)<3

#9 - - maddis:

Sv:Jaa då den var super sj då???



//Maddis<3

#10 - - Cindy'Nham:

sv:

åhh! jag ser det verkligen eftersom du tar så fina bilder! :]]

#11 - - ceeline@:

fina bilder :]



Svar: okej, ja de har jag haft, själv? :)

#12 - - Tobias:

Vad kul!



Tack snälla du :D

#13 - - Anonym:

FIn blogg , allt bra ?

#14 - - ardiana:

jag förstår dig att du måste vara överlycklig ang kameran. :D

ta massa bilder och testa dig fram vem vet du kanske blir en känd fotograf i framtiden :D

#15 - - anni:

sv: har varit på klassfest under helgen, helt okej. SJälv?

#16 - - S A G A:

jaa, torres såklart :D

#17 - - Astrid:

sv; ja den har vart super dindå? :D

#18 - - GÖZDE;:

Härligt!:)

#19 - - My:

coola bilder :D

vill occkså ha sån bad hair day möss as coola :D

#20 - - kajsa:

sv; aah kan tänka mej det! fin blogg :)

helgen har varit bra din då?

#21 - - F ♥:

sv: jo, den har varit bra din? :)

#22 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

SV: aa det var en toppen helg.. särskilt i fredags! dudå?

#23 - - LINDAVIOLA!:

sv; Jag älskar melodifestivalen!

#24 - - Elli:

Okej det låter kanon.. :)

Bakade peppisar, var på bio, adetventmys :) Dudå?



Kramar

#25 - - ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ':

najsiga bilder!! :D



sv: naaaw , taaack :D

#26 - - MALINHE - fotobloggen! =):

jo :D

#27 - - LIENE:

sv: jadå:) Hoppas du också haft en bra helg!



Mysiga bilder:)

#28 - - Melina:

fina bilder!

#29 - - lina [discosadness.blogg.se]:

det var trevligt! :-)

#30 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

I D O L* hehe ;)

#31 - - malin:

Jadå, det kan man väl säga. Själv då? :)

#32 - - sara:

hehe okej, var praktiserar du då? :D jag sitter bara hemma, rätt skönt faktiskt :)

#33 - - Ebba:

Ja hur var din helg ?

#34 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

sv; Ja, vi hade det jättemysigt :D

#35 - - maria:

fina bilder:)



sv; okej, ja det gjorde jag:)



Jo jag har haft en super helg, hur har din helg varit sj då?:)

#36 - - alexadnra:

okej:)

här heter det skyltsöndag :)

#37 - - Sandra:

sv: var praktiserar du? =)

#38 - - patricia:

vad roligt:D:D

händer ihelgen då?

#39 - - M I K A E L A:

stiligt!

#40 - - Jennifer på Fashioncut:

SV: Tack, jag är klar nu :)

#41 - - julia:

mysig blogg !:)

#42 - - Emelie:

Härligt de :D Bra annars då? :)

#43 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

haha jaaaa idooool, ok ;) vem tkr du ska vinna? erik? eller vad höll du med mig om? ^

#44 - - Tobias:

Ja den såg supermysig ut :D

#45 - - Malin:

Hoppas allt är bra idag? ^^

#46 - - S A G A:

yesyes, super gott, har du en chokladkalender? :D

#47 - - Elli:

Ja det hade jag!

Låter som du har haft det kanon också :)



Kramar

#48 - - julia:

ja måndag var ganska mysig , är iafall utvilad ! själv då :)!

#49 - - Sandra:

sv: vad rolig den APU:n lät =).

går du handel eller? =)

#50 - - Anni:

sv: klassfesten har varit lyckad. Igår har jag bara haft en vanlig skoldag, idag också. Vad har du gjort under helgen?

#51 - - Kadri:

SV. DET HAR VI FAKTISKT. DU DÅ ?

JÄTTE FINA BILDER MED

#52 - - Emma:

Vackra bilder !

Upp