Måste skynda på nu.

Nu måste jag snabbt städa, fixa mig och ta med det som ska tas med. Om en timme blir jag hämtad. Ullared idag. Hörs senasre idag kanske. Ha en jättebra dag. ♥
Dagens | |
#1 - - Nicole Waattovaara:

vad tyckte du då? :)

#2 - - M A T H I L D A ♥:

Hoppas du hittar något kul i Ullared! Måste bara säga att det var 1 timmas kö in igår redan vid ca 12... tänk då en fredag ;)

#3 - - josephine:

tack så mycket emma! :)

#4 - - josephine:

tack så mycket emma! :)

#5 - - Josefiin:

sv: bra =)

#6 - - lina [discosadness.blogg.se]:

kul, jag vill också dit!

#7 - - Mia:

kul med ullared, var evigheter sen jag var där!

#8 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

tack tack gillar din blogg!

#9 - - JULIA - fashionbyjulia:

SV: Tack så mycket! :-D Fin blogg du har. Allt bra med dig? ;)

#10 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

f i n b l o g g =)

Upp