Graffiti.





Liten fotorunda med mig själv och på andra små äventyr idag. Cykeltur genom Ä.
Fotografering | |
#1 - - andrea:

sv: tack så mycket :) det va en trevlig helg!

#2 - - Felicia:

sv; ja!

va händer ikväll då? :)

#3 - - lina [discosadness.blogg.se]:

näjs!

#4 - - maja:

sv: tack så mycket :)

#5 - - Det är Svart och Vitt:

Sv: Nja... jag har stukat handen så det är väll inte så jätte bra... <3

#6 - - filippa:

haft en bra dag :) ?

#7 - - Jennifer:

Sv: Skönt att höra :) Jo det är helt okej med mig!

#8 - - p o u l i n e ♥:

sv: taack :) Det är ett hårband , men ibland gör jag typ så med mitt eget hår också :)



KRAM

#9 - - Hanna:

Jag gillar brobilden. :-)

#10 - - M I K A E L A:

tjusigt :D

#11 - - Hanna:

Snygg blogg"!

Kolla gärna in min oxå"!

#12 - - filippa:

sv; va bra :)

samma här

Upp