Torsdagar är fortfarande inte min grej..



Renoveringen går bara bra. Har målat väggarna med en mandelvit färg nu och satt upp hela taket. Kommer upp fler bilder på allt så småning om när elementet också är inkopplat och uppsatt. Bilden togs då när jag målade med vit basfärg. Mycketfint. Lånade pappas fina arbetsoutfit, yey. Jag är trött och halvdöd. Mår sådär och matten fungerar inte. Förstår mig inte på sannolikhet? Booriing. Måste nu ta tag i det och göra svenska presentationen klar och lämna in något labariskt i matte i sannolikhet. Hmm?

Hörs.
Renovering 2010 | |
#1 - - Emma:

sv: tack, det hade vi :)

#2 - - Anna:

Tack! har varit inaktiv ett tag men är nu tillbaka på min blogg:) Allt bra med dig?

#3 - - EVELINE - Suncloud.:

kul med renovering o målning :D eller ja, iallafall efteråt när man får se resultatet ;p ^^

#4 - - HANNAH:

Haha eller hur :) torsdagar är inte heller min dag direkt :P

#5 - - photoblog by malinhe,:

SVRA: HAHA, oja!

men bjuda på sig ska man göra ;)

#6 - - Maddis:

Sv:Okej jag mår bra! :)

Haft en bra dag??



Kram<<33

#7 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: tusen tack :D

Upp