Coca-Cola flaska.




















Hade lite småtråkigt en dag och fick för mig att fotografera min fina cocacola flaska i glas. Nog om det.

Igår var jag i Malmö med min pojkvän och några kompisar, vi tittade på Teddybears. Fett! Det var jätteskoj och vi hade det trevligt. Vi stod längst fram men tyvärr hade jag inte kameran med mig, men Mikaela hade. Titta gärna. Jag och Ted kom hem halv tre i natt. Vi fick en del konfetti på oss under deras sista låt, underbart. ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Idun ;):

Då stod vi nog bara några meter ifrån varandra haha ! ;D

#2 - - emma:

SV, gör det! jag har kollar i 8 timamr i sträck :O Det e sjukt så beroende man blir ;)

#3 - - Cecilia Sennerfors:

Svar; Ja den är ju rätt dyr och när man är så ung jag är så är det ju inte så kul att lägga ut 800 kr på en väska :)

Btw snygga bilder :)

#4 - - pauline:

tack sötnos!

#5 - - Tobias:

Så gott så :D

#6 - - M I K A E L A:

det var awesome!

#7 - - MOOOLLYS:

Hoppas du får en fin söndag :)

#8 - - ELIN:

svar;hehe aw sött :)

#9 - - pauline:

aa! =)

#10 - - Tobias:

Det var så himla härligt =)

#11 - - pauli:

gud va gott med cola!

Upp