Smothie, övningskörning och regn.



Idag gjorde jag en smothie av jordgubbar, blåbär, banan, svarta vinbär och tropiskjuice.

Och resultatet blev bra och den smakar väldigt gott. Läste om detoxning och blev inspirerad och gjorde en liknande smothie. Ska bli lite nyttig nu och börja träna/motionera igen. I veckan skulle jag och mamma nog börja springa. Så nu är det dax att börja bli nyttig efter denna sommaren med pizza, pommes och annan restaurangmat.
Dagens med bild | |
#1 - - ted:

finfint! jag ska också bli nyttig! pusspusspusspuss på bara digdigdigdig! <3

#2 - - Classy - ung blivande mamma!:

Ja visst är han :) Allt bra?

#3 - - Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

tack gölle :D gott det ser ut ;) <3

#4 - - ELIN:

svar;den röda färgen försvinner ganska nabbt, en tappar färgen. Man måste nog ha en inpackninsom bevarar färgen :)

#5 - - Classy - ung blivande mamma!:

Härligt! Jo de e helt okej här, tror dock att jag börjar bli sjuk...



Gör du nu då?

#6 - - Elina - DALKULLA:

Gott med smoothie :)

#7 - - Johans mode:

Åhh vad mycket fina bilder du har! =D Jag skulle också vilja lära mig fota sådär... Haha men allt kräver väl övning antar jag.

#8 - - Trees:

Tack för inspirationen! Nyttigheter behövs :)

#9 - - M I K A E L A:

gott! själv har jag börjat äta gröt ;)

#10 - - Anonym:

kolla gärna in min bloppis som pågår nu!! =))

Upp