Lite mer lycka på detta lov.


På bild: Min lilla kanin

Hihi. Igår shoppade jag! Med både Frida och mamma på en hörna. Det var längesedan jag fick köpt lite kläder. Jag köpte ett par jeans, ett par snygga leggings och ett fint och vårigt linne. Kommer antagligen visa efterhand som jag använder dem. Och jag hoppas på att få använt allt nu när snön tinar bort, verkar det som? Fast några säger att det ska snöa mer i helgen? Jag hoppas på att det tinar bort och marken torkar upp snabbt så man slipper översvämningar och blaskig mark att gå på. Det skulle vara det allra bästa. Jag gillar inte slask.

Ikväll ska jag på filmkväll med några klasskompisar. Hoppas på en trevlig och mysig kväll. :D
Dagens med bild | |
#1 - - M I K A E L A:

sv: tack :D



åååh vad söt kanin, man vill bara krama den XD

#2 - - E W E L I N A - f o t o:

Sv : tack så jätte mycket:D ! fin blogg :)

#3 - - EMelie:

ååh vad söt :D

#4 - - Helena Kulle:

Aaahh, visst är det härligt att shoppa och nu börjar alla vårkläder komma också :))

Du frågade mej i ett inläggg vad det var för olycka jag varit med om, tror inte jag svarat dej, bröt och krossade höger underben gjorde jag iaf, lite trist, men sånt är livet, life goes on, om en en smula tråkigare :)

Ha en supermysig helg.

/Helena

#5 - - natta:

söt nin <3

#6 - - lin:

fin blogg:D

#7 - - e l s a ♥:

Åh, vilken söt kanin! :) <3

#8 - - j med ett j - [pjohanna.bloggse]:

Sv: det är jätte bra med mig :-)hur är det själv?

#9 - - Anonym:

Ingen gillar slask ;P Det suger xD hoho

#10 - - ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ':

sv: taack :) <3

Upp