Om lite mer än en dag är jag på väg till Åre.


Bild sen 2009, då jag var i Idre    På bild: Jag och Mamma

Dagen har varit ok. Nått samtal inatt och en sjuk pojkvän. Som jag måste lämna hemma om någon dag. Lite sorgligt känns det. Men han kunde ju inte följa med . Men kanske nästa gång. Denna gången följer Frida med igen. Det var något år sen senast. Annars brukade hon följa med min familj till fjällen. Och nu ska hon göra det igen.

Imorgon är det skola som gäller. Efter det ska jag till frisören, klippa och kanske färga. Efter det hem och packa klart det sista. Lägga sig tidigt eftersom vi åker lördag morgon. Vi ska åka tåg upp, 11 timmar på tåg. Jag kanske dör..
Dagens med bild | |
#1 - - aayah ♥:

var dagen bra? =)

#2 - - Victoria ♥:

sv: usch jobbigt :( mina vänner som precis avslutat matte b kursen hatade den haha :(

#3 - - Madeleine:

Fin design! :)

#4 - - dlc:

sv: den har varit bra :)

#5 - - rebecca:

så lite så :D

#6 - - t a k a i ♥:

svar:

uh, jag vet! :D

jättesöta <3

#7 - - sanne-madeleine:

sv: yesyes, ja den har varit helt okej ;) sj?

#8 - - MissCM:

sv: varsågod :) vad ska du hitta på i helgen? :)

#9 - - Helena Kulle:

Absolut haft en bra dag, du med hoppas jag :)

Natti natti...

/Helena

#10 - - Clara:

:-)



Jo tack min dag har varit toppen trevlig :-D



Själv då?

#11 - - Marre:

Gick i friidrott i flera år och i början när man var yngre höll man ju verkligen på med allt men ju längre upp i åren jag kom specieliserade jag mig på kula och det gick grymt bra. Ångrar mig att jag slutade men var tvungen att välja mellan fotbollen och friidrotten :(

#12 - - Joakim:

Så jäkla skönt att vara i fjällen!

#13 - - Igeland:

sv: Tack så mycket, jo det är bra, gud vad härligt att åka till Åre! Du får har det så bra :)

#14 - - Felicia:

sv: allt bra idag? :)

#15 - - Anna:

Låter grymt, jag hade också väldigt gärna åkt upp till Åre nu kan jag säga :) Har dock aldrig vart där, bara Sälen och Hemsedal som längst, men jag har hört att det ska vara fantastiskt där :)



Svar: Tack så jättemycket, det värmer verkligen ska du veta :) Är så roligt när man får höra att det man skriver uppskattas!

#16 - - Emmelist:

jo tack jag har haft en bra dag. du?

#17 - - Cornelia:

sv: hoppas du får det roligt! :)

#18 - - marre:

Gud vad lik du är din mamma! Allt bra idag eller?

#19 - - Frida Stigevik:

sv: Jo, tack! :) sj da??

#20 - - Maddis:

Sv:Hehe vad bra att du tycker det då!! :)

Jaa du min dag har varit ganska dålig din då??



Kram maddis<3

#21 - - Kyon :3:

aha, vad kul ! :3

#22 - - I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G:

hihi tack :) allt bra me dig? :)

#23 - - Linn-Lay:

joo tack min dag har också varit bra :D

#24 - - M I K A E L A:

HA DET NAJS I ÅRE :D

Upp