Redan sliten.


Erika i våras.

Idag är jag sliten och trött. Mår lite sådär. Och nu är mina föräldrar hemma. Fcik lite saker av dem nu när de varit på sin semester.

Innan idag hade jag det trevligt. Badade med min pojkvän där på Råå och fikade lite i det fina vädret innan jag började jobba kl 15.00. Under tiden jag jobbade hann jag läsa några kapitel i körkortsboken också. Bra gjort. Nu ska jag sova. Godnatt.
Dagens med bild | |
#1 - - Louise:

Åh vad fin blogg! :D

Hur fick du din bakgrund så stor? :o

#2 - - S:

Jättefin bild!



Allt bra? (:

#3 - - michaela - FOTOBLOGG:

Tack så jätte mycket och roligt att du gillar mina bilder :) Blir så glad? :D



Va ska du idag? :)

#4 - - pauli:

så lite så :) vad ska du hitta på idag då ?

kram

#5 - - angelica:

sv tack så mycket! :)

#6 - - nathalie o ebba:

aa det är det :P<3

#7 - - Josefine:

tackar! :) okok. kastar över en bit nudå ;)

#8 - - LadyUmbrella:

Vad jobbar du med? =)

#9 - - josefine:

Taaack för din söta kommentar :D<3

#10 - - Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Fin bild :D

#11 - - emma:

fin blogg du har =)!

#12 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Låter mysigt! :)

#13 - - sonya:

riktigt fin blogg!!!

#14 - - LINA SANDSTRÖM:

allt bra med dig? :D

Upp