Min andra lediga dag.



Jag med dagens outfit som jag haft hemma och sedan när vi var på en liten shoppingrunda då jag övningskörde också. Mitt nya rum lite smått i bakgrunden också. Ni ska få er en närmare titt på det sen så ni får se hur det ser ut nu efter all renovering! Skönt att vara lite inne i skugga på köpcentret idag efter att jag hade bränt mig lite igår på stranden + att använda tubtop är najz en varm dag. Hittade några fina fynd på sommarrean, tummen upp. Körde på gratisbrillorna jag fått av Ida idag också!

Ikväll ska jag ut i Helsingborg med några vänner för att fira Simon som fyller 18 idag! Hörs ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Leia:

Fin outfit:)

#2 - - Neha:

Snygga shorts du hade:D

#3 - - Linnea:

sv: Jättegott var det! Hoppas du får en trevlig kväll!

#4 - - YVONNE:

Svar: Tack så mycket!

#5 - - MATILDA:

snygga brillor :D

#6 - - simone:

Vilken soft stil du har! :)

#7 - - moa:

Vad tycker du om mina H tröja? :D

#8 - - M I M I:

älskar tubtoppar:D

#9 - - Sandra Marinoni:

sv; tackar :)

#10 - - Ingrid:

åå vilken fin sommaroutfit :)

#11 - - PHOTOS BY NATALIA.:

Gjort idag? :D

#12 - - pauli:

tuffa glajer du har !;)

Upp