Veckan som varit.





Denna klädseln hade jag en dag denna veckan som var, vecka 25. Lite somrigt med jordgubbshalsbandet, grön klocka och prickigt linne under. Möter människor hela tiden så kan ju passa på att ha lite somrig arbetsoutfit dagen innan midsommarafton. Hela helgen har det varit saker att göra hela tiden, och trevligt har jag haft det!

Har varit ledig idag och då var jag på stranden och tog årets första dopp med min mamma. Sen har jag bara tagit det lugnt och tränat nu på kvällskvisten. Precis åt jag sorbet med min familj samtidigt som de följer fotbolsstmatchen Brasilien-Chile. Ledig i morgon också och då ska jag ut och äta på kvällen och innan dess träffa min pojkvän, annars inga planer än.

God Kväll ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Manlig Livstil:

Tackar så mycket! Även våra tygpåsar är till salu.



Later.

#2 - - Linda:

JA gör det=)

#3 - - M I K A E L A:

jag har inte badat än, måste göra det ^^

#4 - - Emma-FOTOBLOGG:

Fin blogg!:)<3

#5 - - Emma-FOTOBLOGG:

Gör du idag?:)<3

#6 - - josefine:

supersöt blogg :)

Upp