OneRepublic - All the right moves.



Lyssnade på den i massor igår på lanet och mer idag! Och jag är glad. Gissa varför? :D Jo, jag har fått sommarjobb! *Happyface* Och denna låten gör mig glad. Fast att jag bara fått sovit 4-5 timmar i natt och sedan jobbat några timmar efter det, men ändå känns det som jag har en del energi kvar nu efter svaret på jobbet. Emma är en lycklig tjej nu!
Musik | |
#1 - - F A S H I O N B Y E M A:

Hihi" Vad gör du?:)

#2 - - Linnea:

sv: Ja och det är skönt! men det kan ju bli ännu mera vår, sommar helst! hehe

#3 - - Cornelia:

vad roligt, vart ska du jobba? :)

#4 - - Lovisa:

Tack :)

#5 - - johannas.:

SV: Åh tack så mycket 8D

#6 - - Anonym:

jag har inte ätit nån hittills i år.. det var ju som du kanske förstod bara en liknelse:)

#7 - - t a k a i ♥:

svar:

oh i knooow :o

#8 - - amanda:

sv; ja verkligen :)

#9 - - Queen:

de är bra :)

#10 - - SARA.:

hihi tror du skulle passa i dem :)

va gör du för bus ikväll?:) <3

#11 - - ' * - . pouline . - * ':

sv: tack =)

#12 - - AB PW:

tack (: !



allt bra med dig ?<3

#13 - - M I K A E L A:

den låten är bra :)

#14 - - Ammi:

sv: va bra :D

#15 - - MyzaaN - Princess Pink:

haha några dagar efter ;) men bättre sen åt än aldrig som man säger :D!

#16 - - f:

älskar låten :)

#17 - - Lexie:

tack så mycket :D

den låten är bra :)

#18 - - Emma:

Tack snälla du, men det var min sambo som var sjuk ;-) GRATTIS till jobbet! Kram

#19 - - s:

hehe=))

#20 - - Fotograf Johansson:

Tackar:)

#21 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: me 2 :D

Vad tycker du om låten jag la upp? =)

#22 - - nesrin:

nej verkligen inte fulsnyggt! det är bara fult hehe :D:D

#23 - - » FOTORUM - jenniifer:

tack såå mkt! KRAM

#24 - - Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e:

Sv: Ja, nytt blev det för tog röd färg :D

#25 - - sarah:

så bra låt! :)

#26 - - dlc:

(förlåt för sent svar)



- hehe visst är det ;D

#27 - - photoblog by malinhe,:

SVAR: tack! :)

#28 - - BRUNETTBLOGGEN:

man bli alldeles svart under ögonen, den liksom ramlar av lite

#29 - - Emma-FOTOBLOGG:

Glad påsk!<3=)

#30 - - BRUNETTBLOGGEN:

Ja precis :)

Upp