Torsdag den 27:e.


En lite mer vårig bild innan knopparna slog ut.

Idag blir det att satsa på att bli klar med min portfolio och sedan lägga krut på matten så jag blir godkänd i matte B. Ikväll blir det aktivitet med Lave. Det ska bli roligt, bara om jag klarar av matten..

[Hoppas ni sett mina ändringar i bloggen, nu är det samma tema som i höstas, men nu mer vårigt med grönt!]



UPDATE: Jag fixade matten! Får nu G i matte B. Yesyesyes!
Dagens med bild | |
#1 - - Vonna ♥:

SV: Aha ok.. men att min kille inte fått sin lön beror helt på att hans chef och lönetant inte fixat deras löner än... =/ Så det är ingen som fått sin lön..



Jobbigt som ffan..

#2 - - Therese:

Okej vad kul=) Vad blir det för bio?

#3 - - Thi:

Sv: Tack så mycket :)

#4 - - E M M A:

sv: jaa :) Tack, hur mår du själv idag då?

#5 - - Malin:

svar: tack! :)

#6 - - JENNY:

underbar bild : )

#7 - - ~ Ereeka ~:

Svar; ja, jag är helnöjd med den här praktiken, det beror nog mest på de underbara människorna här & att de har så välmående hästar :)

#8 - - emelie:

allt bra med dig?

#9 - - Thi ♥:

Fint vårigt du har gjort om din blogg :)

#10 - - natalie:

Fin bild! =)

#11 - - aww:

hihi ja de är kul =D

#12 - - Emma:

sv: Hihi :)<3

Vad gör du då? <3<3

#13 - - D A N I E L A ♥:

- haha det är ju lixom så det är! Kläder hade ju inte funnits annars;)

#14 - - Ellen:

Sv; Varsågod :) Samma här :D

#15 - - Charlotte:

Vilken härlig bild! Önskar dig lycka till med matten.



Hoppas du får en fortsatt trevlig helg.



#16 - - Lovisa:

Vad bra att du klarade matte B :D Har också haft det, och det kunde va riktigt svårt.

#17 - - Helin:

Fin bild :) Vilken kamera fotar du med? :p

Upp