Julskyltning.


Bild sen förra året på julskyltningen.

Förra året var precis allt perfekt på julen. Jag var älskad, fick värme av den jag älskade, delade en kopp varm choklad, fick en present av den jag älskade, blev omhållen och fick varma pussar. Allt var perfekt. Nu är allt en enda röra och får ingen värme eller kärlek någonstans ifrån...
Dagens med bild | |
#1 - - GUEVACCI:

ja det har jag :) ja kollar idol repris ^^ va händer ida?

#2 - - angelica:

sv åh tack! :)

#3 - - Rebecka:

Hej! Vad tränar du för gren i friidrott? Jag friidrottar också nämligen! :D

Ps. Jag ÄLSKAR att fota, men jag har ingen systemkamera, får nöja mig med min 2.0 megapixels mobil istället ;)

Kram

#4 - - GUESS WHO?!:

- glad första advent :)!

#5 - - Ruben:

When you start looking, you'll see that love is all around you, and not even hiding :)

#6 - - Fotograf Jessica:

tack

#7 - - Jennie ♥:

oj vad fin blogg!

#8 - - pauli♥:

haft en bra första advent?

kram

#9 - - H A N N A:

sv: tackar så mkt! :)

#10 - - H A N N A:

sv: tackar så mkt! :)

#11 - - Johanna:

Fin bild : )

#12 - - karin:

jaa, riktigt snygg!

Upp