Kan Dee.



Här är mina favoriter från Kan Dee. Så himla snygga! Vill ha alla fyra. Skulle vara snyggt nu till våren till jeans eller jeansshorts. Längtaar!
Kärlek/gilla | |
#1 - - ANTON - målet att bli fotograf:

tack så mycket! :D

#2 - - Fanny:

Sv: jaaa men eller hur! riktigt snyggt med matta färger! åh, dessa tröjor vill jag ha :(

#3 - - M I K A E L A:

åh, den med fågelburen var fiiiin!

#4 - - emmaws (a):

svar; igår gjorde jag inte så mycket :)

fixade en massa saker tills idag sj? :)

#5 - - Fanny:

ja vet.. färgerna är helt underbara. sugen på mattsvart och mattmarinblå! =) så läckert.

#6 - - Fanny:

haha tack sötnos! jo men ja vet inte om aj ska färga håret, klippa lugg? eller vafaan ja ska göra. åh

#7 - - Lovisa:

snygga!



sv: Det är så roligt! Vilket år var du med? om du kommer ihåg :)

#8 - - emmaws (a):

svar; tack så jätte mycket :D

ja fan 1år kvar sen drar jag till krogen (:

#9 - - j'l:

skitsnygga! allt bra? :-)

#10 - - j'l:

härligthärligt, jo allt är bra! :-)

#11 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: jaa visst är han?



Åh Kan Dee är typ min idol :D

#12 - - Fanny:

Hihi tack tack sötnos! funderar faktiskt på att klippa lugg, får se om ja kanske leker med saxen ikv.

#13 - - tjohej vad det går mellan pattar & lår!:

så jävla snygga! ; D

#14 - - GUEVACCI:

tack :D allt väl ikväll?

#15 - - emmaws (a):

svar; jag ska festa sj? :D

#16 - - Fanny:

Sv: Du ja ska bara umgås med min karl o ha de mysigt hemma o kanske se en film, ska dock tvätta om en stund, så skoj! HAHA! självdå?

#17 - - Fanny:

Sv: ja men det blir nog helt okej, attans va synd du! hoppas du får en toppen kväll iaf sötnos! :)

#18 - - MADDES:

Idag har jag tränat och varit på kalas. händer ikväll?

#19 - - Phelicia - konst och foto:

sv: Detsamma! :D

#20 - - Fotograf Emma Olofsson:

Jag ska ha en tjejkväll med syster!:D dd?

#21 - - MADDES:

Jag ska iväg och hyra någon film nu och sen hem till mami och ha myskväll :

#22 - - dlc:

- hehe njää inget jag vill rekomendera, men det är ju från person till person :)

#23 - - dlc:

- haha verkligen ! ;D

#24 - - juliciouz:

japp, för dyr :)

#25 - - My Beauty Secrets:

jag har fler liunnen däöifrån :)

#26 - - Fanny:

:) pussen!

#27 - - Lindah- foto,smink,smycken:

sv: jo då:)

har dock inte varit här på ett tag:P

#28 - - D A H L È N:

sv: Tack så mycket :)

#29 - - Phelicia - konst och foto:

sv: Tack :D

#30 - - Anonym:

http://fridasbloppis.webblogg.se

#31 - - Tobias:

Det ska jag absolut ha :) hade en nice dag på stan idag!

#32 - - Julia:

SV; Ja den är verkligen skitbra!



SKITSNYGGA LINNEN!! Verkligen :)

#33 - - Fanny:

Du med, ah en undebar helg!

#34 - - jennifer:

korslinnet, mums!!!

#35 - - Lindah- foto,smink,smycken:

sv: haha e okej:P

den e rätt så rolig:)

ja de har ja hoppas du oxå haft de bra

#36 - - Fotograf Emma Olofsson:

Okej!:)

#37 - - elinn:

så snygga! :)



allt bra idag?

#38 - - Alexandra:

japp det är min egen kamera:)



så snyggt :D

#39 - - Takai.blogg.se; a plus size blog:

svar:

awh tack !:D

#40 - - Takai.blogg.se; a plus size blog:

svar:

awh tack :D

#41 - - Nathalie:

älskar första och sista linnet!

#42 - - emmaws (a):

svar; hehe jaha :o

jag hade på mig min svarta midje kjol och ett blommigt linne typ :)

#43 - - GUEVACCI:

tack :D det är kanon här, hur var helgen?

#44 - - Lovisa:

sv: synd att du har det. Skulle va roligt att veta. Vi kanske var på samma :)

#45 - - F O T O// melissa:

fin blogg du har, :)

#46 - - t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !:

snygga :)

#47 - - Tina:

ja riktigt snygga!

bra pris el?

kram söt

#48 - - Emma:

Sv: Tack! (:

#49 - - Ida Sandell Stålsjö:

himla snygga!

#50 - - LIENE:

sv: Kärlek på de bilderna, ja:)

Bra att du gillade det. Jag skrev det verkligen med hela hjärtat.



De är så snygga, dvs linnena!

#51 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Så himla snygga! :D

#52 - - Alexandra:

sv: tack så mycket!:) vilket tips gillade du bäst?

Upp