Söndag 27 februari.





Två bilder till sedan vi hälsade på Alve igår, andra gången. Hade en jättetrevlig kväll igår. Nu ska jag sticka på träning. Sista dagen på lovet :(. ♥
Fotografering | |
#1 - - tina tran:

sv: den känslan är så jäkla... hemsk! Men ändå pluggar man inte ;o haha! usch!



Så söööta hundar! Vad är det för ras? :)

#2 - - N A T H A L I E n y r é n:

Jag har haft en bra helg, du då? :)

#3 - - HANNA:

Det har jag haft, och detsamma !

#4 - - Jessica:

Tjaa, idag så har jag kommit hem från fjällen & sådär :) sjdå?

#5 - - jacqueline.:

görs?:)

#6 - - hanna ♥:

ja de har jag, och du? :)

#7 - - lovisa:

sv: jaså har du festat?D:

#8 - - Gabrielle:

- Tackar, detsamma sötnos! :D

#9 - - Anonym:

Heej najs blogg:)

Jag skriver om yrket-frisör, tips på stylingar till håret - te.x. hur man gör hollywoodlockar med plattång(video)...följ gärna med på min resa "Norge".. Hoppas du kikar in min blogg med:):P(Detta är ingen reklam)

#10 - - Nathalie:

åh vilka fina bilder!

#11 - - Rodriquez.:

så söta :)

#12 - - Amanda:

Vad söta :D

#13 - - A.C:

allt vl?:D

#14 - - Emma:

sv: Ja men visst. Lov är alltid lika härligt! :) Härliga bilder!

#15 - - M E R E I:

- gud vad fina hundar!

#16 - - t h a i p i n n e n ♥:

fina bilder :)



sv; ja självdå?:D

#17 - - Anonym:



:)

nu drar jag, adda mig via bloglovin så ser du när jag e tillbaka,. jag reser imorgon bitti

#18 - - Julia:

SV; Ja, visst det! :) Min helg har varit toppen faktiskt, din med eller?

Kram

#19 - - Julia - F O T O:

Gud vad söta :D

#20 - - Caroline:

Hihi, söta :)

#21 - - Jullan:

Åh vad söta :)

Upp