Tisdag 22 februari.


Inte snygga eller?

Idag ska jag se ifall jag hittar något fint på Väla med Frida. Annars umgås lite. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Känna träningsvärk. ♥
Önskas | |
#1 - - emmaws (a):

svar; jaha haha :p

skorna va söta, men jag skulle inte kunna ha på mig dom för det är inte riktigt min stil :p

#2 - - Sara:

Skitsnygga! :)

#3 - - CLAUDIA:

riktigt snygga!

#4 - - Anonym:

Hejsan! Nu har jag dragit igång en frågestund här på bloggen och för varje fråga man ställer är chansen större att just du får en veckas länkning, good luck!

#5 - - dlc:

- hmm just nu så är det inget speciellt planerat, tar det som det kommer ^^ själv då ?

#6 - - GUEVACCI:

´javisst, tuffa skor ;)

#7 - - Julia:

Coola skor!



SV; Idag ska jag till den nya simhallen här i stan med min lillebror och ett par andra :) Dudå?

#8 - - VIKTOR FRISK BLOGG:

Hoppas du haft en bra dag?

Kram Vikor!

#9 - - dlc:

- hehe okej ;D

#10 - - Ida we:

Jo! Så väldans snygga också :)

#11 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: vad bra, ja det gjorde jag :)!

#12 - - Matilda:

Jo jag läste att du är friidrottare men jag tänkte vilken gren du håller på med? :) Förresten, då kanske du ska kika på XL-galan ikväll?

#13 - - Matilda:

Äh, ingen fara hörru :) Jaha, vad häftigt!! Har provat det några gånger men tycker att det är så galet svårt, vad är knepet för att lyckas som nybörjare?



Kul! Jag tycker det ska bli grymt spännande att se Olsson hoppa :)

#14 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: tack :D

kul!

#15 - - Tobias:

tack :) nu är jag äntligen på bättringsvägen!

#16 - - Jessica:

Jadu, har som inga planer :) sjdå?

#17 - - Jessica:

Det lät inte alls kul :(

#18 - - anna:

lite coola fast inget jags kulle ha på mig ;P

#19 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv. typ inget du då? :D<3

#20 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: kul :)!

#21 - - Ida we:

- Tror jag ska se ett avsnitt av LOST innan jag går och lägger mig :) själv då?

#22 - - julia:

sv:

jaa men vet inte vilken jag ska börja med, haha

#23 - - Madde - en fotoblogg:

tack så mkt, vgd ?

#24 - - jennifer:

små snygga :P



svar; visst är dom!!

#25 - - Sara:

Var kan man förresten spana in de där skorna? :)

#26 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: tack, det har jag hoppas du med haft det!

#27 - - julia:

sv:

haha ja jag får väl göra det ;)

#28 - - julia:

sv:

ja min dag har varit superbra :) din då?

#29 - - Matilda:

vad kul att du heter bengtsson! för jäklar vilken kväll angelica bengtsson hade idag :D

#30 - - julia:

sv:

skönt men ändå jobbigt :)

#31 - - Matilda:

Är kastgrenar med? I sådana fall kanske vi snart får se dig där?! :D

#32 - - Ellinor:

så lite så, ja fränt :D

#33 - - M E R E I:

- fyfan vad snygga!

#34 - - julia:

sv:

ja jag har lagt den i kategorin musik :)

#35 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Grymt snygga!! :D

#36 - - LIENE:

Grymt snygga sko:O älskar att dragkedjan slutar längre ner på kilklacken.

#37 - - E M I L I A:

Dom va as snygga ;o

#38 - - A.C - Kina idag!:

tacktack:D



allt väl?:D

#39 - - anna:

sv: lite olika, men tycker de där var för "mkt" på ntå sätt :P

#40 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: haha ja, det brukar jag med göra :D!

#41 - - hanna ♥:

allt bra med dig idag? :)

#42 - - Nathalie:

älskar dom skorna!

hur mår du?:)

Upp