Bio ikväll.



Ja, ikväll ska jag på bio med min kompis Lave. Hoppas, The Tourist, är bra :). Jag tycker ju att Johnny Depp har lite snyggt utseende, men har inte bestämt vad jag tycker om hans frisyr än i denna filmen. Angelina ser alltid bra ut.
Film | |
#1 - - M I K A E L A:

du får berätta sen om den var bra :) jag och linnea ska också på bio men vi vet inte vilken vi ska se.

#2 - - Sara:

The Tourist är grym!!! :)

#3 - - Nathalie Nyrén:

va filmen bra? :D

#4 - - jasmine:

den filmen ska jag se! :)

#5 - - LIENE:

hehe...vill se den filmen:D



Tack för gratulationen igår!

#6 - - Alexandra:

vad kul :) vilken skola går du på? :)

åh den vill jag se, hoppas den är bra :D

#7 - - Nathalie Nyrén:

Okej funderar på att se den ^^

#8 - - ~linnea:

SV: Tänkte fråga vad du skulle se men det stod ju där vilken du skulle se haha :D

Jo.. Bara vara med min kompis och slappa :3

#9 - - ~linnea:

SV: Awesome!

Hur många poäng får filmen från 0-10? :) <3

#10 - - sarah:

Snygg blogg, rösta gärna på mig (du ser hur i min blogg)

#11 - - emmaws (a):

snyggt namn du har ;)

va filmen bra? :)

#12 - - jasmine:

var filmen bra då?, värd att se? :)

#13 - - ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt:

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe! Kolla om det blev just du!

Kram :)

#14 - - JOHANNA ARREMAN:

sv: ja det är grymt :D



åh, då är vi två som ska gå på bio idag :)

#15 - - emmi:

Johnny depp! <3

- åh det är jättegott, du bär testa =)

#16 - - David:

Svar: Ptja, jag sökte in med de här bilderna: http://www.flickr.com/photos/kaptenboelja/tags/gamlebyans%C3%B6kan/

Och sen så är det ett stort plus att ha pluggat foto innan, vilket jag inte hade, så jag hade egentligen inte behörighet att komma in. Men det gick ändå! Gymnasiebetyg och sånt spelar ingen roll.

#17 - - JOHANNA ARREMAN:

sv: jaha jag tittade inte på datumet hehe.. ;p Var filmen bra? :) Jag ska se Änglagård.

#18 - - Linnea:

Haha sjukt: jag tänkte precis samma sak ;) Hur tänkte man här med håret liksom!? :S haha, så vad tyckte du om filmen då? sevärd? :)

#19 - - Erika:

måste. se. denna. film.

#20 - - lovisa:

Åh var den bra? =)

Upp