En liten sammanfattning av slutet av min vecka och helg.


Fotograferade på en hemmatävling i friidrott igår (lördags).

Haft en himla mysig och trevlig helg och veckoslut. I onsdags blev jag bjuden på bio av min vän Frida som födelsedagspresent. Vi gick och såg Friends with Benefits. Bra film tyckte jag! Fick träffa mina andra vänner, två av dem har flyttat långt bort för att plugga. Så det var hemma nu så vi kunde träffas allihopa igen, nästan alla fall. Så det var himla kul, förutom att jag fällde några tårar. Hälsade på min gamla skola, saknar det lite. Alla är så himla trevliga och pratsamma där. I fredags hade jag myskväll med min pojkvän. I lördags åkte jag in en sväng till hemmatävlingen i friidrott och fotograferade lite och träffade massa trevliga människor. På kvällen festade jag lite med några kompisar och gick ut och dansade och hade kul. Träffade massa efterlängtade vänner och min pojkvän.

Och nu, idag är det söndag. Toppenväder och sol. Ska ut och tvätta min bil nu.
Dagens med bild | |
#1 - - HANNA:

tjena! :D nu är jag tillbaka typ ;) all bra? :)

Upp