Mitt år 2012, året som faktiskt inte gick under.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

2

. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga tror jag..


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nixx.

4. Dog någon som stod dig nära?
I år dog tyvärr en av våra hästar och vår hund Czezar..

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland och USA, bara..!


6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer pengar till allt, speciellt resor och utflykter!


7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

När jag reste till Los Angeles! Många tillfällen i USA under våren, när jag tog min Exam, flyttade hem till Sverige igen, en mysig sommar och min moster Kajsa gifte sig.

8. Vad var din största framgång 2012?
Blev självständig eftersom jag bodde i USA, flyttade hem och fick ett jobb. Fyllde 20år.

9. Största misstaget?
Inte lyssnat på mig själv alla gånger och hamnat i missförstånd.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.


11. Bästa köpet?
Mina Drmartens & blandat med kläder..


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och bensin (!!)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick finbesök i USA och många andra ögonblick!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Rihanna - Diamonds
Lana del Rey - Born to die
Linkin Park - Burn it down
Skrillex - Kyoto och Bangarang
M83 - Midnight City
bla..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite ångest och frustration i våras och somras. Sen mestadels glädje.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vänner, sparat pengar och rest mer! Tagit vara på min tid mer.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vara tyst och spenderat så mycket pengar! Ätit så mycket onyttig mat...

18. Hur tillbringade du julen?
-

19. Blev du kär i år?

-

20. Hur många one night stands?
Zero.

21. Favoritprogram på TV?
Bonde Söker Fru såklart, Mästerkock och Top Model.


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja..ogillar passar bättre i några fall!

23. Bästa boken du läste i år?

De två första böckerna i trilogin 50 nyanser av honom! Superbra, längtar nu efter trean som snart kommer ut!

24. Största musikaliska upptäckten?
Lana Del Rey är mysig!  Kanske min älskling som fick mig att gilla Kent!

25. Något du önskade dig och fick?
Resa

26. Något du önskade dig men inte fick?
Lägenhet som jag fortfarande väntar på.. :(

27. Årets bästa film?
Breaking Down Part 2, The Dark Knight Rises, Skyfall och den senaste Mission impossible :}.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Vaknade upp bredvid den jag älskade och sen jobbade jag!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Levt mer for stunden och tagit vara på tiden, sparat pengar inför kommande år!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Inte så olikt de andra åren. Jeans & tshirt. Mina svarta converse & kängor.

31. Vad fick dig att må bra?

Kärleken, utlänska vänner som var en frisk fläkt och att tjäna pengar.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Mina spanska vänner, amerikanska och au pair kompisarna.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina au pair kompisar och Madison ♣.

Ha ett bra nytt och härligt år, för det ska jag ha! ♥

Årets | 2012, mittliv, året, 2012, | |
#1 - - Peppbloggen:

Sv: Ja, eller hur visst är det! :D

Hoppas du har en bra dag!

Svar: Mhm! Tack du, fast dagen är snart över! ;)
Emma

Upp