Eftermiddagen.

Efter jag haft spanska så gick jag & Felicia och åt på Graffiti. För en gångs skulle provade jag på en röra i baguetten (y). Det var gott :). Sedan gick vi och träffade Jonthe och Frizze ett tag innan jag stack till gymmet ;). Vi tog lite snygga bilder på träningen idag. Det blev snyggt. Mest jag och Cornelia men jaja.

När jag kom hem har jag bara suttit här. Om ett tag blir det mat & dusch. Fredag imrn. Idrott & datorkunskap på schemat.


Ser ut som att Cornelia bara har ett ben :P


Ser ni? Cornelia har 3kg vikterna och jag 11kg vikten :D, fast min högerarm är cp.


Den seriösaste bilden, fulaaste ever.
Dagens | |
#1 - - Tobias:

Ja gillar den verkligen =)

#2 - - Anonym:

sv: tack desamma ,hihi :)^^

#3 - - Sara Fellman:

HAHA sköna bilder! Hoppas du får en bra dag :)

#4 - - Sara Fellman:

sv: tack :)

#5 - - Tobias:

Okey då vet jag :D

#6 - - tina:

det där ser ut som.. gymmet i rönneskolan i ängelholm? ;o

Upp