Landskap.


































Här kommer en bild som togs i Skottland i somras. Så förlåt för att mina bilder är så tråkiga just nu. Och kan vara äldre. Jag behöver öva mig och lära känna min kamera. Men känner nu att jag måste ta tag i människor som vill ställa upp som modeller. Hyfsat nära där jag bor eftersom jag nästan är nybörjare. Som jag skrev i något inlägg sedan. Vill verkligen få till bra bilder på människor i olika miljöer. Och att många av bilderna blir bra så jag blir nöjd.
Dagens med bild | |
#1 - - Tobias:

Nej han sjunger säkert bra och så, men gillar inte rösten. Inte min smak



Tack :D

#2 - - lina [discosadness.blogg.se]:

fin bild :-3 hoppas du hittar modeller.

#3 - - Cornelia:

sv: min hemsida är inte uppe på nätet ännu, men kommer att lägga upp den snart! Den kommer att heta C - PHOTOS. se. :)

#4 - - Anonym:

Haha kul att du tycker det ;P



Åh, jag gillar denna bilden även fast den inte är jätteny precis! :D

#5 - - JULIA - fashionbyjulia:

Jättefin bild verkligen! :) Allt bra med dig idag? ;)

#6 - - lina [discosadness.blogg.se]:

sv: ja, hon är så söt så :-)

och ja, SPA:et var härligt, var som en mjuk svamp som luktade gott när vi var klara där x'D

#7 - - tina tran:

fint :)

Upp