2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej. Men jag fick en kusin till in i det sista.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men två djur som tillhörde familjen dog.


5. Vilka länder besökte du?

Danmark och Spanien (träningsläger) var det nog bara. Har inte hunnit med mer.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ärlighet bland vänner. Människor och vänner som inte sviker.


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

24 januari 2010. Sommaren var bland det bästa. Liseberg med klassen innan skolavslutningen.

8. Vad var din största framgång 2010?

Hmm, vet inte alltså. Växte som människa?

9. Största misstaget?
Ovetande och för snäll.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej. Slutade träna skulle jag säga lite sjukt.


11. Bästa köpet?

Min kamera, Canon eos 50D och mina stövlar/kängor.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, på en kille och massa fika.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många glada och fina stunder förra vintern, våren och sommaren. En kille och kärlek.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Telephone - Lady Gaga
So You Do - HOFFMAESTRO
One (Your name) - Swedish House Mafia
Diffrent Sound - Teddybears
The Funeral - Band of Horses
Commander - Kelly Rowland, David Guetta
Wheels - Foo Fighters
Radioactive - Kings Of Leon
Breakeven - The Script
Love the way you lie - Rihanna, Rihanna & Eminem

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Egentligen gladare, men slutet av året ändrade på det drastiskt.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Levt för stunden. Varit och engagerat mig mer med min fina vovve Busza.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på människor i sin omgivning.

18. Hur tillbringade du julen?
I Sälen med min familj.

19. Blev du kär i år?
Jag var kär.

20. Hur många one night stands?
Inga alls.

21. Favoritprogram på TV?
De vanliga som Bonde Söker Fru, tittade faktiskt också på Ensam Mamma Söker och sedan Top Model.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Men både ja och nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så mycket detta året.

24. Största musikaliska upptäckten?
HOFFMAESTRO.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja. Småsaker.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek..

27. Årets bästa film?
Eclipse och Avatar var nog de största.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Då blev jag firad av min familj och dåvarande pojkvän. Då var det glatt och fint.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Varit mer vetande och tänka mer för stunden. Tagit vara på det fina som jag hade.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Varierad. Men klänningar, jeans och t-shirt, jeansjacka och kängor.

31. Vad fick dig att må bra?
Kärleken och sommar.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag. Men Tyler Lautner ser skysst ut.

33. Vem saknade du?
Mina spanska vänner.

34. De bästa nya människorna du träffade?
I somras på mitt sommarjobb.

Gott nytt år.

Årets | |
#1 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: jo detsamma!<3

#2 - - gabrielle:

tack detsamma sötnos! :)

#3 - - DIANABIEBER:

sv: jadå de har den! haha glömde fota, så vet inte ;o

#4 - - eahunddagis:

svar: jahaa, intressant dom är ju jättefina :)

vad tränar ni med Kuvaszen? Vår erfarenhet är att dom vill ha en arbetsuppgift för att fungera? :)

#5 - - Sanna - julens blogg på bloggen!:

Fin blogg!

Vad ska du göra idag då?:)

#6 - - maisah:

gott nytt år ! :D

#7 - - || BellaTheAsianOne ||:

Godmorgon ! :d

första dagen på 2011 , sovit gott ? <3

#8 - - Nathalie Nyrén:

Jag hade ett bra nyår du med? :d

#9 - - v i k t o r i a:

gott nytt år!

#10 - - Olivia:

sv: detsamma! :D

#11 - - ♥ Mallan Brallan ♥:

svar: detsamma! :D

Hade du ett bra nyår? Hur firade du nyår? ^^

#12 - - Ninie:

hur mår du idag? :)

#13 - - angelica:

sv desamma :)

GOTT NYTT ÅR! :D

#14 - - || BellaTheAsianOne ||:

sv:

hehe min nyår var bra ^^ din då ?

#15 - - Elins blogg - Vackra ord av kärlek.:

ja eller hur :D

#16 - - ~linnea:

SV: Varsegod!

Min nyår var helt okej, jag hade ont i huvudet och var trött men det gick över efter ett tag :)



Kram.

#17 - - E-M-M-A-♥:

Du har jättefin blogg! beklagar detdär med djuren, jag vet hur jobbigt det är att förlora någon. Både människor och djur.......



Hoppas du mår bra ialafall! :)

Ta hand om dig, kram!

Upp