Forsta inlagget fran USA.

Sa, ni som inte vet. Jag har flyttat till USA for att jobba som Au Pair i ett ar. Befinner mig just nu pa skolan i Oakdale utanfor New York. Ska vara har tills pa fredag da mitt plan gar vidare till mitt nya hem, Las Vegas i Nevada. Sa det ar dar jag kommer befinna mig de senaste aret, om allt gar som det ska.

Har varit mycket tvivlan innan och sa vidare om jag kommer klara det. Men far bara halla ut helt enkelt. Saknar mina vanner, familj och pojkvan ♥ galet mycket. Fruktansvart. Somnat gratandes en natt redan.

Kommer snart uppdatera igen, med bilder den gangen! Hoppas ni har det bra dar hemma. ♥
Mitt liv i USA | |
#1 - - M I K A E L A:

aaaah emma! det kommer gå så bra! hoppas du hinner se mycket av new york för det är som känt den bästa staden i världen <3

Upp