God middag.

På förmiddagspasset valde vi vilka grupper och vilka filmer vi ska spela in. Sedan gick vår grupp och kollade in de platserna vi ska filma in på. Så vi fick en av systemkamerorna med oss. Det gjorde också att vi tog en del bilder x) hehe. Här kmr någon bild på mig som Anna & jag tog. Ska redigera lite senare med tiden sen kommer lite fina vår/sommarbilder! Jippie.
Nu ska jag ha spanska sen hem med Evelina. Hörs kanske eller inte :). ♥


Anna fotograf ;)



Har haft shorts typ alla dagar denna veckan, mycket skönt :).
Fotografering | |
#1 - - lina:

sv: yay! fixar in dig strax!

#2 - - Anonym:

Lite kul att dina shorts ser jättelånga ut på nedersta bilden medan dom egentligen är såna korta ^^

Btw, jag ser nu att den första bilden inte blev bra, vi skulle beskärt den i ps innan du la ut den ;P Det är för mycket luft ovanför dig xO (Och ja, jag granskar alltid mina bilder och hittar fel :D haha)

#3 - - becka:

Den avgörs nog idag :D hihi.

#4 - - Tobias:

Skönt :D



tack, du får ha en bra fredag du med!

#5 - - Tobias:

THANKS :D

Upp