Emma is a little bit tired.

Ville bara skriva att jag lever. Efter 10 timmars arbete i sockerbetorna. Lite verk i ben och rygg. Men som sagt, jag har överlevt. Blir en likadan dag i morgon och sen är det äntligen helg. Kanske hinner göra en uppdatering i morgon om jag känner för det, har tid eller ork.

Hoppas ni har det bra.
Dagens | |
#1 - - HANNA:

sv: he-hej :) allt bra idag sötan?

#2 - - lina [discosadness.blogg.se]:

hoppas du har det bra också :-*

#3 - - Anonym:

10 timmar? det var inte lite du :p

#4 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

*svar;*

hihi, sötnos <3

hazr agt till dig nu, hihi :>

#5 - - Sandra:

Tack :) Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :P dudå?

#6 - - andréa:

sv; aah okej :)

Nej, jag bara undra för jag läser nämligen också på jb :)

#7 - - Anonym:

Du är så duktig så! :D

Upp