Söndagar är inte allt för roliga. Det tycker jag oftast varje söndag.






Nu har renoveringen börjat på mitt rum. Inga vackra bilder. Men så här ser mitt rum ut typ nu. Jobabde ett litet tag efter att bildena tagits. Men ska dokumentera det lite. Eftersom det är ett så psss stort projekt. Och kanske kul att följa på nått sätt. Och att jag kan se i efterhand vad som egentligen hände där.

Det är typ det jag gjort denna dagen + laga mat och vikit tvätt. Skola i morgon.. Natti. ♥

(Och ja, jag ska byta bakgrund och så snart..)
Renovering 2010 | |
#1 - - Martina:

SV: Tack så mycket! :D

#2 - - M I K A E L A:

vad ska det bli för färg på väggarna och så då? :D

#3 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Här blir det renovering :D

#4 - - MyzaaN - Princess Pink:

ja det var super najs;D ja hade d ú bott nere i skåne hade du kunnat hänga på :D

#5 - - Maddis:

Hej allt bra??



Kram

#6 - - Carolina [fotograf]:

Åh vad skoj :D

#7 - - Alma:

Snygg bild på Erika:P<33

Upp