Nu lämnar jag ganska mycket och reser hundra mil bort.


Bild på mig, min klass och Parsa sen vi var i helsingborg. Och denna familjen kommer jag sakna.


Den här sötnosen till min pojkvän kommer jag sakna väldigt mycket.


[Fick tyvärr ta bort bilderna pga ..]


Fredagar är nästan som de brukar. Fast min redovisning gick sådär. Engelskan var inte som väntad. Klippte mig hos Sara efter skolan. Mycket trevlig stund. Tog med mig Ted hem och sen hjälpte han mig här hemma. Fast nu har jag ännu inte packat klart. Älsklingen min åkte hem för två timmar sen. Känner inget drag till att åka i morgon. Men jag får väl göra det bästa av situationen. Åker i morgon på morgonen. Åka tåg i ca 11h räknade vi ut. Jag Kanske överlever.

Kanske blir en liten uppdatering någonstans där jag befinner mig i veckan, beroende om jag får tag i nått internet. Annars hörs vi och då lovar jag att visa er en del bilder ! ♥
Dagens med bild | |
#1 - - LIENE:

sv: hehe okej. Men ja det är coolt att kolla på iaf:) men man vill ju själv kunna.



Fina bilder!

#2 - - Camilla:

Jättefin blogg, fina bilder du tar också! :)

#3 - - Evelina:

Sv; Tack! Med 3/2-2010 menar jag datumet som vi har satt för förlovningen :) Men ringarna kom lite tidigare så vi bestämde oss för att ta på dem då :)

#4 - - simone:

Hoppas det går bra gumman :)

#5 - - Cornelia:

hoppas du får det trevligt, vi kommer att sakna dig också, ha det så bra! :)

#6 - - Muffinsmartin:

Jag har haft en toppendag! sj? :D

#7 - - Marre:

Vad har du för pr i kulstötning? Antar att det är 3 kg eller är det mer nu?

#8 - - Michela -' Foto, design och vardagliv:

hejsan1

Allt bra med dig sötnos? :D

#9 - - Ka:

sugen på fler besökarE?

var med i min tävling där du kan vinna en länk .

#10 - - sanne-madeleine:

Rösta på mig som veckans blogg är du snäll:)

hos unbelievablegorgeous.blogg.se



tacktack<3

#11 - - Mamma mina:

Skoj att du gillar min blogg..Ha en skön måndag..

#12 - - asså,:

asså? är det där din pojkvänn?



du borde ta en snyggare bättre? :O

#13 - - Charlotte:

Vad spännande och mysigt ni verkerkar ha. Önskar er en fortsatt trevlig resa med mycket upplevelser.



Jag har någonting till dig på mig min blogg! Kramar Charlott.

#14 - - amra:

naajs blogg & fina bilder! (:

Upp