Enkel illustration.


En bil till samhällskunskapen/mediekommunikationen jag gjorde snabbt på några minuter.

Hehe. Kunde gjort den mer detaljerad men den skulle ju se lite handgjord ut till det jag skulle göra. Ska nog visa fler illustrationer för visa hur duktig jag är.. Lite annorlunda jämfört med fotografier hela tiden.
Illustrationer | |
#1 - - lovisa:

sv: tacK:)

#2 - - amanda rosende:

sv: åh tack :)!

#3 - - FRIDA MARBE:

sv: en toppenhelg!

snart helg igen, det gillas väll? :D

#4 - - Maja:

Snyggt!

#5 - - Denise:

Inte ens jag kan rita så fina bilar. I min fantasi finns de inte ens sånna bilar och min son ber mig alltid rita någonting som jag inte kan! > <



Grymt gjort!

#6 - - elin:

najjs :D

haft en bra dag?

#7 - - Nathalie Nyrén:

tack jag hade en bra helg du med?? :)

#8 - - Laila:

sov gott :D

#9 - - lovisa:

sv: ja studenten är ju en livsupplevelse:)

#10 - - Emelie:

Nä, det hade kunnat vänta ett tag med snön :P

#11 - - Z A N D R A :):

duktig du är :)

#12 - - FRIDA MARBE:

sv: får vi hoppas på! :D

#13 - - rebecca:

Klart du ska köpa biljetter för att se den!! hahah :D Jag kommer inte se den, den 19e :( Insåg sisådär en vecka senare att jag ska ha vänner till mig den 19e så jag inte kan gå!! :(

Upp