Nu börjar det bli riktigt kallt.


Frost på fönsterrutan innan idag.

När jag gick upp i morse var det -10C. Brr säger jag bara. Men det var skönt att ha en studiedag. Sov ut lite och sedan gjort lite saker i stan. Träffade två kompisar och så bakade vi kladdkaka, mums. Putsat ett fönster och städat på mitt rum. Ska läsa lite i min engelskabok och plugga lite körkortsteori.
Dagens med bild | |
#1 - - A L M A S F O T O ♥:

hos mig var det -16 :o

sv; haha, ja! :)

#2 - - Alexandra:

Snygg bild!! :)



Använder du för kamera?

#3 - - sandra:

Vilken härlig bild.

#4 - - Jessica - Foto:

Tjenare, startar en fototävling på bloggen idag!

Bästa djurbild vinner! KRAM

#5 - - Nathalie:

hej! är tillbaka från min bloggpaus nu:D hoppas att allt är bra med dig?^^

#6 - - pauli♥:

åååh sådär såg det ut hemma hos mig med! hur fint som helst!

#7 - - kimiya:

jättefina bilder, jag är ditt nya fan :))

#8 - - WILMA - http://wilmastranne.blogg.se:

sv: tack. :D

#9 - - Takai.blogg.se; a plus size blog ♥:

svar:

ja, jag ska fucking klicka hem den ;D <3

#10 - - M I K A E L A:

åh, fin bild!

#11 - - N I L M A:

Vilken otroligt fin bild!



Sv: Vad härligt :D

#12 - - Johanna - S H O N A L I:

Jättefin bild :)

#13 - - ragna:

så fin bild :)!

#14 - - Tobias:

jag har det helt underbart här i England och London :D älskar det här livet!

#15 - - Laila:

fan va fin bild =)

#16 - - rebecca:

Guud vilken härlig bild!!

#17 - - karin:

ja verkligen :D

#18 - - Takai.blogg.se; a plus size blog ♥:

svar:

haha, ja :D <3 har aldrig beställt därifrån bara - så jag ska nog klicka hem något mer på samma gång! :D måste bara ha LITE mer pengar först :*

#19 - - Jessica - Foto:

ja, gör ett inlägg med bilden och länka till tävlingen, du vinner länk i en vecka på min blogg + att jag tipsar om dig för andra bloggar.

KRAM

#20 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej ;) Vad ska du göra i helgen då? :)

#21 - - Tobias:

Får du chansen att göra något liknande - ta den! :) bästa jag gjort

#22 - - Johanna - S H O N A L I:

sv. Händer idag då? (:

#23 - - angelica:

sv så god ju! :)

#24 - - Anonym:

tack:D det är roligt att vara tillbaka!

#25 - - Neow, Utan mitt ego är jag inget!:

Ball bild :D

#26 - - anna:

fin bild.

#27 - - Beatrice:

Fin bild :-)!

#28 - - pauli♥:

hur fint som helst! :)

#29 - - laila:

vad gör du då? :)

#30 - - GUEVACCI:

oki nice, paradise hotel för min del just nu ^^ hur är det annars? :)

#31 - - Bloggarmaja:

grymt fint!

#32 - - Fotograf Jeanette Lindvall:

fin bild! :D



Ha en bra dag

#33 - - My:

Vacker bild!

#34 - - s:

nice =)

Upp