Ikea Communications.









Där, på Ikea Communications i Älmhult har jag befunnit mig idag med min klass. Lite synd att man inte fick fotografera något inne i deras byggnad. Men det var coolt! Allt produktivt som fotostudion och 3D avdelningen. Riktigt ballt.
Dagens med bild | |
#1 - - sofiie - bloggare i värmland:

bara bra har den varit dindå? :)

#2 - - ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

sv; nej inte riktigt. min fredags kväll va trist! :) Låg hemma i soffan och degade med godis.. haha :D Allt bra med dig idag ? :D kram

#3 - - Rebecca Jansson':

sv' ja, annars har min dag varit toppen :) hur ahr din dag varit då?

#4 - - ♫♪ Sandra T:

ja det är den (:

#5 - - sofiie - bloggare i värmland:

så bra ^^

#6 - - Jossan:

Sv; Jorå, min dag har varit helt okej, sj ? :)

#7 - - Fotograf Jenny Eriksson:

SVAR: ja gott var det :)

#8 - - ♫♪ Sandra T:

jajamen,sj? (:

#9 - - Jossan:

Sv; Låter bra det :)

Några planer inför helgen ännu?

#10 - - Lizy:

Åh IKEA! <3 Så jäkla kul:D

#11 - - ellensjo:

sv; Tack! Härligt :)

#12 - - Anonym:

sv. okej det e bra här med(:

#13 - - LIENE:

Kul med ikea:) var länge sen jag var där.

#14 - - Lisa - Smilinggirls!ッ:

sv:Okej :) Jo det är samma här. Går inte att komma ifrån tröttheten hur mycket man än sover :o

#15 - - Rebecca Jansson':

sv' härligt :)

#16 - - emmaws (a):

svar; kom precis hem :)

haft en bra måndag?

#17 - - Fotograf Emma Olofsson:

Gör du?:)

#18 - - Phelicia - konst och foto:

sv: Tack ska du ha :)

#19 - - Choni - skönhetsblogg!:

Vad bra, det kan vara ganska svårt att komma över det :)

#20 - - Lindah- foto,smink,smycken:

sv: jorå de har ja haft sj:)

#21 - - Kaffehörnan:

En gullig tjej på språng

#22 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Gillade verkligen sista bilden! :)



Hihi jo det var det.. men det hade varit ännu roligare att få den där Iphonen. ;)

#23 - - Nathalie:

sov så gott:D

#24 - - josephine:

sv: hehe nej förra veckan var urdålig för jag fick influensan :P dudå? kram

#25 - - Karin:

Fina bilder!

#26 - - Linnea - Livet som hobbyfotograf:

HEj jo min dag igår var väl överkomlig, var lite sjuk med megahuvudvärk och så, men annars så funkar det! Hur var din dag då? ;)

#27 - - sofiie - bloggare i värmland:

inte vad jag vet just nu! sj? :)

#28 - - Camilla Österlöf Photography:

sv: Haha, ja det är riktigt jobbigt!

#29 - - FIONA - ja, som hon i shrek:

fina bilder!

#30 - - Anonym:

ja, är jätte peppad!

#31 - - Emma says style, love & rock and roll.:

den där knubbisen gillar jag och har i mitt fönster :)

#32 - - Karin Lundin fotograf:

Hahah coolt:) visst var det häftigt där inne?:)

Upp