Tisdag 29 mars.


Bild sen våren 2010 med macrolinser.

Bakade finfina muffins igår med chokladbitar och minismarties som blev supergoda. Men det var absolut inte min dag. Inte idag heller tror jag. Har känns mig trött och seg hela dagen och inte spenderat den på ett supersätt. Fast har hunnit vara i skolan, tittat lite på ett interaktivt högskoleprov och lyssnat på vårt infomöte om Stockholm och tränat, både gym och dansat fruego! Skolan är så rolig så man nästan glömmer bort allt det viktiga som måste göras! Det var nog det enda som varit bra idag.

Nu har jag duschat och skrikit för en spindel. Och min kompis Felicia är i Turkiet, avis! Nu ska jag sova!
Dagens med bild | |
#1 - - A.C:

hejhej på dig också:D



allt väl ida?:D

#2 - - amanda:

sv: tack så mycket :D

#3 - - Anna Lundblad Andersson:

Du glömde berätta att du tittade på hela TVÅ avsnitt av Big brother ;P

#4 - - A.C:

jodå dt e bara fint här:D hehe~~

vädret har varit bra idag så man e pigg o glad:D

#5 - - amanda:

sv: ja mycket :D själv?

#6 - - Amanda, fotoblogg ♥:

Godmorgon, sovit gott?

#7 - - ANTON - målet att bli fotograf:

tack så mycket :D

#8 - - Anonym:

fin bild!



altlt bra? :)

#9 - - A.C:

helg e snart här igen..planer?:D

#10 - - Alexandra:

Tack! :) Vad har du för kamera? :)

#11 - - ♫♪ Sandra T:

fin bild!

#12 - - Anonym:

nice blogg !

#13 - - Anonym:

nice blogg !

#14 - - Karin -Trattoria:

vackert!

Upp