Torsdag 10 mars.









Saknar Spanien. Var där senast i maj 2010 på träningsläger. Det var en kul äventyr med oftast fint väder och träning. Såg att jag inte lagt in så mycket sedan den resan. Så nu passar jag på! Sporten jag utövar är då friidrott som ni ser. Vi var i närheten av Benidorm i Spanien på träningsläger i en vecka. Hur härligt som helst.
Spanien, Träningsläger 2010 | |
#1 - - LADY UMBRELLA:

GOdmorgon!

allt bra? :)

#2 - - andrea:

åh, härliga bilder :D



sv: de e massa underbara band som ska dit!! :D

#3 - - Jane:

Vad roligt det såg ut :) Spanien verkar underbart!



sv. Haha jo :)

#4 - - weekday:

fyfaan vad roligt med träningsläger i ett annat land :D motivationen måste ju vara på hög nivå :)

#5 - - Gabrielle:

Härligt :D

#6 - - Anna:

Vem av dom är du? :)

#7 - - Josäfin :>:

sv: nej :o

Gud, vad hände?

#8 - - hanna':

aha, okej :)

#9 - - josefine:

sv; ja det har jag haft, dudå? :)

#10 - - u name it:

okej^^ jag har en sådan så undra om dte var något speciellt objektiv t det

#11 - - Anonym:

- står i nedre inlägget, men det överväger mot dom orginala :)

#12 - - josefine:

sv; okej :)

#13 - - Gabrielle:

Jotack, själv ? :)

#14 - - Gabrielle:

Jag med.

#15 - - u name it:

ja? X'D om du har ett microobjektiv eller liknande :p

#16 - - emmaws (a):

svar; ja det gör jag också :)

vad gör du?

#17 - - amanda:

vinnaren finns nu på bloggen, gå in och kolla om det blev du ! :)

#18 - - josefine:

sv; jag ska kolla på tv, dudå? :)

#19 - - Jennifer:

Åh vad härligt!

#20 - - E M I A M:

sv: Yes, superbra. Själv? :P

#21 - - u name it:

...skitsamma! X'D

#22 - - ♫♪ Sandra T:

haha härligt ;)

#23 - - l e l l e s f o t o:

Svar: Tack så mycket ♥

#24 - - Camilla Österlöf Photography:

sv: Ja nu är våren efterlängtad! :)

#25 - - hanna ♥:

gör du? :)

#26 - - LADY UMBRELLA:

sv: vad härligt!

jodå, det är finemang med mig ^^



Vad gör du då?

#27 - - Sara:

riktigt mysigt det ser ut att vara

#28 - - josse:

ååå jag vill också tillbaka. Fick sånna flashbacks nu :( :(

#29 - - Anonym:

ååå jag vill också tillbaka. Fick sånna flashbacks nu :( :(

Upp