Körde av vägen ..

Varit jätte skoj att träffa Lave idag :) Kom hem till henne vid 2 tiden . Då prata vi en massa och kollade slutet på Pirates of the carrabiean ( stavning? ), sen bestämde vi oss för att baka en god kaka. När den var i ugnen gick vi upp på hennes rum & tittade i gammla skolkataloger, jag fick även se den me skojfotona från lite olika skolor runt Ängelholm :D. Jätte skoj . Såg jätte många man kände igen. (y) Sen gick vi ner & gjorde te och år vår goda kaka, typ sockerkaka med chokladbitar i :D<3. Var jätte goda. Sen pratade vi lite innan jag skulle köra hem.


Sen på vägen hem körde jag av vägen :( . Vägen var fylld med jord/lera, och det blev jätte halt med regnet som kom, men ja körde inte alls fort. Kankse 10-5km/h. Men så tänkte jag stanna vid vägkanten för att ringa mamma. Men då hände det, moppen gled i sidleds. Ner mot vägkanten. Så halva moppen låg kvar på vägen och halva utanför. och jag & den gled bara längre ner, 3 bilar stannade. 2 stycken stannade och hjälpte mej, Nathalies pappa tog moppen och ledde den bort till en gård som låg 100m därifrån. Man kunde knappt gå själv, det var såå halt. Det var ganska läskigt att åka bil. Men han körde mej hem :) .

Det där ögonblicket man ser när man bara ser marken och känner att man närmar sej den, de ögonblicket har jag drömt om. Men det kan ju inte varit en posetiv dröm. När man sedan blir skakig och lite chockad och knappt hinner tänka..

| |
Upp