God kväll.

Kom hem vid lite över 20 efter träningen. Övingskörde både dit och hem idag (y). Det gick väldigt bra också så jag blev glad. Träningen gick också ganska bra med lite kul-teknik och fys på slutet. Jag hoppas verkligen att jag snart får ett bra grepp om tekniken i mina grenar så att inomhussäsongen artat sig något iaf. Det går bra för några av de andra i gruppen så jag hoppas att det smittar av sig snart :).

Kom hem och grillade lite innan jag hoppade in i duschen. Sen har jag lyssnat på musik, sorterat kläder, vikit kläder, bestämt kläder till i morgon och packat inför både imorgon och helgen lite.

Morgondagen kommer att vara i skolan till lite innan 15, åka hem till Evelina med Ted. Senare ska vi grilla och lite sånt mys. Sen blir det nog någon fest :). Jag hoppas det blir en bra kväll. Jag ska ju umgås med bästa Evelina, älskling och lite andra. Jag finns alltid att nå på mobilen. Både samtal och sms uppskattas :D.

Nu ska jag ta och sova och skicka nått sms till älsk :}.
Sov gott & nattinatti. ♥
Dagens | |
#1 - - lina:

hoppas ni får det naiz :-)

Upp