Ny design.

Ganska lugn dag i skolan. På svenskan kollade vi på film, En Vampyrs Bekännelse. Den var helt okej förutom att det var rätt mycket blod inblandat. Skrev ner anteckningar till min analys också. Lunchen åt vi ute och satt och pratade om morgondagen som ska tillbringas med de bästaste Evelina, Ted & Simon :) som senare på kvällen ska "firas" valborg ute där Evelina bor. Det kommer nog bli roligt. Naturkunskapen tillbringades ute och lite pluggande till provet (y). Sen åkte jag hem & fikade med mina föräldrar. Nu ska det packas inför imorgon och till helgen ;). 

Här kommer då min nya design/header. Den förra hade försvunnit. Men Lina & Anna var så snälla i skolan och försökte hjälpa mig. De är proffs! Anna fick tillslut rätt på allt :D. Och då bestämde vi för att göra lite andra småjusteringar i bloggen. Sen satte vi dit min nya header som jag satt och gjorde på påsklovet. Nu kommer den till användning. (Om du inte ser den uppdatera/f5) Vad tycks nu då? :)



Hörs! 
Dagens | |
#1 - - Evelina:

Snyggt :D

#2 - - Tobias:

Snarare en snygg tröja ;)

#3 - - Tobias:

precis ;) fin design btw =)

#4 - - lina:

snikkt!

#5 - - tina:

snyggt (y)

#6 - - Anonym:

Hihih YÄHHH :D Fast dock inte allt... o_O Men ja xD haha

#7 - - Anonym:

Nja, kanske om jag får lite färg på benen. Men nu kan jag fan inte visa dom. Jag är sjukt blek. Du kan få se ett smakprov imorgon xD haha

Min mormor bor i Motala, så ska till henne ^^

Upp