Idag kom jag hem från Kungsbacka. Fler julklappar och fler kläder rikare.



Yes. Vi firade en liten jul i Kungsbacka i år också. Det var mys. Fick ännu fler julklappar :D. Kanske lägger in bild så småning om. Men kan också skriva lite snabbt att jag äntligen fick den tunika jag väntat på i två månader, en shower gel och body lotion, två linnen och en lukt ljushållare. Innan vi åkte där i från idag åkte vi till det centret nära och kollade in mellandagsrean. Najz säger jag. Min pojkvän köpte ett par snygga bruna dojjor och jag köpte en rutig skorta/blus och en långärmad randig tunikamed bröstficka av jättemysigt matrial på Zara !  Den butiken finns inte så nära mig.. Så det gillades att vi åkte dit. Hittade ingen jacka och hade inte råd till alla snygga heels, vinterskor och stövlar som såldes på halva priset... 

Hoppas ni har haft det bra nu i mellandagarna. Svarar på mina kommentarer i morgon. ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Cornelia:

Najs med julklappar och mer kläder! :)

#2 - - M I K A E L A:

najs med shopping :D

#3 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

jodå, allt har och är bra :)

#4 - - rebecca:

Grattus till tunikan :)



svar: Ja tack! Nu är förkylningen borta :) Hur mår du nu?

#5 - - Jonna Hansson:

Godmorgn.

Får önska dej en bra dag =)

#6 - - Kadri:

så härligt o få mycket julklappar

#7 - - Jonna Hansson:

GOTT nytt år!!

#8 - - lina [discosadness.blogg.se]:

sv: yayyy :-D

Upp