1 dag av 5.

Idag jobbade jag mellan 9-13. Var ute i solen med alla barnen och tränade och lärde ut. Jag jobbar som ledare på en friidrottsskola i närheten. Jobbar ungefär samma tider veckan ut. Efter det idag tog jag och Frida oss till stranden och badade lite. Efter det åt vi på Donken som avsnlutning. När jag kom hem tog jag tag i bloggen lite och har pratat med min pojkvän i telefon :}.

Snart bara 3 dagar kvar till fredag, då vi åker till England.


Bild på en av mammas foderhundar som bodde här några dagar. Ganska söt vovve ^^.

Ha en fortsatt bra måndagkväll ! ♥
Dagens med bild | |
#1 - - Embla:

sv: varse varse :) Jo allt är bara bra med mej med :D

#2 - - Anna:

kom hem från stranden :)

#3 - - poopi:

härligt! det är toppen med mgi!

vad gör du dÅ?

#4 - - hannah:

haha jaså? :) ah, den är snygg :)

#5 - - poopi:

jamenvisst! ett i sickla/nacka :)

ahha okejokej,

#6 - - Anonym:

Nej, du måste ju förfan ha en Canon-kamera där isåfall! :O

Hur länge ska ni vara i England?

#7 - - Tobias:

Vilken bra bild du tagit!

#8 - - MISSEXTRA:

Fin hund, söt:)

#9 - - lina [discosadness.blogg.se]:

vilke fin!

tufft att din mami har en blogg!

#10 - - Anna:

haha, jaa lite. har du blivit solbränd då?

#11 - - lina [discosadness.blogg.se]:

sv: tack, fina emma! :-D <3

#12 - - vesna:

grym bild =) !

#13 - - Matilda:

Ohh vilken söt hund! :)

#14 - - Amanda:

Det var så lite så!



det låter som ett ganska roligt sommarjobb :)

#15 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

*svar;*

jah, hihi :<

har du mig på bloglovin? :]

#16 - - matilda:

Sv: Äsch! Är bara att köra på och se hur långt det bär! :D

#17 - - Sara:

Det är den 7 juli :)

#18 - - jenny:

hih tack och ja det hade jag :D

jättesöt hund!

#19 - - frida:

Helt underbart. Emma beby. :) Hoppas på fint väder imorgon oxå :D

#20 - - Amanda:

Ingen orsak!



är allt bra annars då? :)

#21 - - matilda:

Sv: Har du nån dröm när det gäller idrotten då? :)

#22 - - vesna:

varsågod söta emma =)

#23 - - Hilal:

vikken söööt vovvee :)

Upp