Godkväll sista dagen och timmen på denna veckan.

Berättade i tidigare inlägget om vad jag gjort denna helgen lite snabbt, hoppas det dög för er :). Och det mysigaste av allt är att jag spenderat alla timmar tillsammans med min finaste pojkvän :}. Det har varit helt underbart.

Duschade precis och tittade in den färg jag fått sen jag solade innan idag med Ted. Det ända är att jag ser röd ut. Och att jag känner mig helt varm, precis som att jag bränt mig lite eller nått. Men det har nog lagt sig lite till i morgon.

Nu ska jag bara städa upp och lägga ner mina rentvätt. Skola i morgon och då händer nog inte så mycket mer än att jag ska få min systemkamera av Lina :). Så efter skolan eller senare ska jag och mamma iväg och köpa ett minneskort till den. Sen ska jag öva lite innan jag visar upp mina skills ^^.

Sov så gott till de kära läsare jag har ! ♥




Bilder sen jag och pojkvännen satt vid ån den 27/5. Andbilder ^^
Dagens med bild | |
#1 - - lina:

yay! :-D

#2 - - Anonym:

HHIHIH FNÖSS FNISS

#3 - - Anonym:

aww söta bilder :D

#4 - - tna:

aww söta bilder :D

#5 - - Mikaela:

sv: Mycket coolt, jag kissar ner mig så coolt det är ^^

Upp