Denna kväll tog Erik hem det.


Ikväll ägde han mest av alla fyra deltagarna. Och arenaframträdande var typ det bästa temat tycker jag. Fast det honom bäst denna kväll. Innan har jag hejat på Tove. Tyckte det var synd att hennes röst inte höll och sprack och lät som hon bara skrek i stället för sång. Men denna gång fick jag låta det gå över på Erik. Även Mariette har den bästa sångrösten gillade jag inte hennes låt val. Calles framträdanden kändes lite tråkiga.
Vad tyckte ni?
Dagens | |
#1 - - Jennifer:

Jag tycket Erik är den bästa i hela tävlingen, han och Tove, så otroligt duktiga! kram

#2 - - Emme:

aa Erik är bra! tove med men hon är lite "bitchig" enligt en källa hahahah :)

#3 - - as:

Vill att Tove ska åka, men är nästan säker på att det blir Mariette :P

#4 - - Tobias:

Den där kommentaren var från mig ;)

#5 - - Inez:

Jag tycker inte att Calle har samma charm och utstrålning som dom andra, aldrig. Ikväll var Erik bäst :D

Vem tycker du ska åka ut?

#6 - - Anonym:

Idag har jag sett din blodpöl ;P

Och damn, grymt snygg design! :D

#7 - - LIENE:

Mariette borde stannat, som du sa var Calle lite tråkig igår och Erik var så klart bäst! och sen Tove:)

#8 - - ceeline@:

Svar: varsågod :)

vad gör du? :)

#9 - - Anonym:

Calle e bäääst! :D hihhi

#10 - - M I K A E L A:

tyckte det var synd att mariette åkte ut :/ hon var originell liksom.

#11 - - Jennifer på Fashioncut:

SV: ledsen att jag inte svarat på ett tag, vad var det vi pratade om? :)



Jodå om du hade läst inlägget så hade du sett min dag.

#12 - - jessi:

hej:D vad fin blogg du har:D checka in min och komentera, skulle bli sjukt glad:D

#13 - - p o u l i n e:

Tyckte också Erik var bäst igår :) Fast hejjjar fortfarande på TOVEE!! :) Dock borde Calle åkt igår och inte Mariette :'(

#14 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

e r i k s k a v i n n a !

#15 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

e r i k

s k a

v i n n a

#16 - - marre:

sv: bio och pluggat sj ?

#17 - - S A G A:

vad kul :P

ska vara med kompisar :)

#18 - - e l i n [estr.blogg.se]:

sent svar, fick din kommentar i början av veckan

Åh, tack! Jag funderar på att byta lite bilder och så, men vi får se ;)

Kram

#19 - - P A T R I C I A:

asså erik är bäst! :D



fin blogg :)

#20 - - Agnes:

Erik är min släkting xP och han är bäst <3 (fin blogg föresten :)

#21 - - MIRABELLE:

åh jag älskar han! om han inte tar hem idol kan dom ju lägga ner hela programmet..

Upp