Ointressant kan vissa tycka.

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Seg
Dagens borde: Plugga..
Dagens frisyr: Nedsläppt
Dagens klädsel: T-shirt, mjukis.
Dagens planer: Snart sova.
Dagens materiella vill ha: Möbler till rummet
Dagens längtan: Värme och sol !
Dagens fundering: Över kärlek
Dagens beroende: pojkvännen
Dagens tråkigaste: kylan
Dagens roligaste: Pojkvännen
Dagens middag: hemmalagad pizza
Dagens musik: 107,5 webbradio. Provlyssna !



Nu går jag och lägger mig. Ska med min pojkvän och hans familj till Ullared i morgon. Skriver kanske en kortis innan. Godnatt.
Dagens | |
#1 - - Z A N D R A :):

sv: tack så mkt! :D allt bra?

#2 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: jag fick ju det filtret, har fått alla mina filter förutom två och jag vet faktiskt inte vad det gör ännu x)

#3 - - SANDRA:

svar: tack å mycket!=)

#4 - - Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG:

Sv; TACK så mkt! jätte söt blogg, kramar:*

Upp