Jag vill härifrån. Jag vill ha värme. Jag vill resa långt bort!


Bild sen när jag åkte till Spanien själv -07.

Det skulle vara så himla skönt att bara resa långt härifrån till något varmt och underbart land. Ge mig det nu!
Önskas | |
#1 - - Jennie ♥:

sv: jo, men så är de ju, men tycker att denna är bra trots allt :)

haft n bra helg?

kram

#2 - - Viktorija:

Härlig blogg :)

#3 - - sofie | fotoblogg:

Hej! var gärna med i min tävling där du kan vinna ett soft focus filter, OBS! tävlingen avslutas kl 00.00 inatt, hoppas du kan vara med!

kram

#4 - - N I L M A:

Du gillar inte vintern antar jag?

#5 - - JUDITH G.:

SVAR: well...then you're crazy! ;)

#6 - - JUDITH G.:

SVAR: well...then you're crazy! ;)

#7 - - Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Håller med dig!



SVAR: tack ;D

#8 - - Nathalie:

hur ser planerna ut idag?:D

#9 - - melissa:

SV: hehe jadå det är mysigt :)

#10 - - anna:

åh jaa, smaka den :Dma

#11 - - Kira:

hhaha , tack så mycket! det värmer att höra! :)

och ja chaaai latte är ju en av de bästa sakerna att drick verkligen! :)



så liteså, hoppas du haft en bra dag! :)

#12 - - sandra:

sv; tack så mkt! snygg blogg! :)

#13 - - Fanny [FOTOBLOGG]:

sv; Det var det också :D

#14 - - ELINA:

Jätte cool bild! :)

#15 - - Anonym:

I totally love all your pics !

Upp